Birtheeee Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hei! er ikke noe god med kameraet enda, nettopp fått nytt og kjøpte med en ny linse ( Nikons Nikkor lens AF-S 50mm f/1.8G) Har virkelig ikke peiling på verken kameraet eller linsen, hvordan får jeg 1.8 lukkertid? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Du må sette kameraet på blenderprioritet, tror det heter A på Nikon og da justerer du blender på hjulet ved siden av utløserknappen, husk og aktivisere kameraet med og trykke utløserknappen halvveis inn. Anbefaler også og bruke kun et fokuspunkt siden det er vanskelig og få fokuset på riktig plass ved og bruke alle fokuspunktene. Du burde lese guiden "lukker, blender, iso og sånt" for og forstå hvordan dette henger samen. Endret 24. april 2014 av Nautica Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 1.8 har ikke noe med lukkertid å gjøre, men med blenderen. Tror du skal koste på deg å lese gjennom dette fotokompendiet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=490679 Lenke til kommentar
Birtheeee Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 skal ut nåå og ta litt bilder før lillesøsteren min og venninner skal i selskap :-) så har ikke tid til å lese noe guide greier. Lenke til kommentar
se# Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 skal ut nåå og ta litt bilder før lillesøsteren min og venninner skal i selskap :-) så har ikke tid til å lese noe guide greier. Full auto og håp på det beste 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå