Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger noen kunder som har denne fetisjen! <3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay. Har man en slik fetisj så må man vel få lov til det.

Kommentarer til siden: Bakgrunnen er stygg. Bruk lysere farger. I dette tilfellet ville jeg også vurdert en dynamisk bakgrunn (at bakgrunnsbildet flytter seg når man blar ned). Bildet på forsiden er av forferdelig kvalitet. Ta et bedre bilde med bedre kamera og bedre lys. Bruk naturlig lys (ta bildet om dagen) og ikke ligg foran en trevegg.

Lenke til kommentar

Etter en del lesing på Kvinneguiden tenkte jeg at hvorfor finnes det ingen som selger dette "aktivt" og gjør det om til nettbutikk (ikke at jeg har vurdert det) siden det er så mange som faktisk vil kjøpe brukte truser o.l. Er veldig nysgjerrig på om du faktisk har solgt noe enda og om du får mange henvendelser :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg får ganske mye henvendelser og har solgt en del fra både damer og menn, jeg har klar nettbutikk, bare venter på flere kunder. :)

Hvordan beholder du trusene «ferske» altså slik at de lukter brukte ut, når du sender dem? Regner med at kunder som kjøper slikt brukt er interessert i kjønslukt osv. Eller selger du brukte reine truser? Personlig har jeg lite kunnskap om denne fetisj. Men husker fra militæret at en fikk tilsendt brukte truser fra dama som hun luktet og onanerte til.

Lenke til kommentar

Jeg får ganske mye henvendelser og har solgt en del fra både damer og menn, jeg har klar nettbutikk, bare venter på flere kunder. :)

Hvordan beholder du trusene «ferske» altså slik at de lukter brukte ut, når du sender dem? Regner med at kunder som kjøper slikt brukt er interessert i kjønslukt osv. Eller selger du brukte reine truser? Personlig har jeg lite kunnskap om denne fetisj. Men husker fra militæret at en fikk tilsendt brukte truser fra dama som hun luktet og onanerte til.

Jeg bruker dem den dagen jeg skal sende, sender dem i bobleplast konvolutt og når dem lukker opp brevet da så oser det ut av pakken fersk lukt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...