crazyhill_lars Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hei Noen som har brukt klarna konto før til å betale en vare på nettet? Hvordan er dette i forhold til renter og sånn? Mvh Lars Lenke til kommentar
War Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Brukte det en gang betalingsløsningen med visa var nede hos myrevolution. Jeg mener det er en av de bedre, får en regning med minumumsbeløp på og totalen står lenger ned. Betal så mye du ønsker over minumum og vent på neste regning om du ønsker. Det er 195 - 395 i oppstartsgebyr avhengig av valgt avbetalingstid 10.000 på 3 mnd blir 10330 10.000 på 12 mnd blir 11900 Lenke til kommentar
crazyhill_lars Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Fikk du renter? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Oppstart og 45kr pg faktura , valgte å betale hele med en gang , men hvis ikke 20% effektiv mener jeg. https://klarna.com/no/kjop-klarna delbetaling - hva koster delbetaling. Endret 24. april 2014 av War Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg synes Klarna Konto er veldig greit å bruke. Kundeservicen deres er helt fantastisk og de blir ikke sure om betalingen kommer noen dager sent. Betalte inn så sent som 5 dager etter fristen en gang, og hørte ingenting om purring. Rentene er ikke så ille. I tillegg til renter og gebyrer, får du en kontofaktura hver måned på 170,-, så litt ekstra blir det jo. Kan godt hende det fins andre løsninger som er billigere, men jeg liker Klarna så godt at jeg holder meg til det. Pluss at de fleste nettsteder støtter det. Så anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har benyttet Klarna, er kjempeførnøgd. God service, gode vilkår. Jeg har ikke benyttet avbetaling dog, så det skal jeg ikke uttale meg om. Men det var engang en del faktura tull og dem ordnet opp dette på stedet, så jeg er veldig godt fornøgd. Lenke til kommentar
Klarnaskundeservice Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Hei!Så gøy å høre at dere er fornøyde med våre tjenester, og tusen takk for at dere ville dele det!Skulle dere ha noen spørsmål eller om det er noe vi kan hjelpe dere med så er dere alle veldig velkomne til å kontakte oss på [email protected] Ha en fin dag! Maria, Klarna kunceservice 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Benytter meg alltid av Klarna faktura hver gang jeg handler noe via Coolshop.com eller CDON, og er veldig fornøyd. Lett å utsette fakturaer, god oversikt, og null gebyr for faktura over e-post. Det har hendt at jeg har delt opp betalingene ved kjøp av dyrere ting. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Bruker klarna mer og mer jeg også, det er greit å ha muligheten til å dele opp. Har blitt fast rutine fra cdon. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Tenkte å bruke klarna delbetaling ved kjøp av nye komponenter, men ble avvist. Fyller alle kriterier, men de har trolig ikke noe skatteopplysninger på meg da jeg har vært student frem til i fjor. Send de mail, men har gått to dager uten svar så tenkte å høre her. Må vel gå ann å dokumentere ved f.eks. lønnsslipp? Tenkte såklart å benytte meg av avbetaling til 0% rente i 6 mnd, noen erfaringer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Tenkte å bruke klarna delbetaling ved kjøp av nye komponenter, men ble avvist. Fyller alle kriterier, men de har trolig ikke noe skatteopplysninger på meg da jeg har vært student frem til i fjor. Send de mail, men har gått to dager uten svar så tenkte å høre her. Må vel gå ann å dokumentere ved f.eks. lønnsslipp? Tenkte såklart å benytte meg av avbetaling til 0% rente i 6 mnd, noen erfaringer? Det er mulig at kredittvurderingen går automatisk, og da er det disse opplysningene de bruker. Jeg har aldri hørt at en manuell vurdering er problematisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå