odakaa Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Hva syns dere egentlig om jenter som farger håret sitt til litt alternative farger? Vurderer selv lilla.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Mindre attraktivt, men folk får gjøre hva de vil (spørs med hva du mener med jenter forresten, småtøser kan gjerne farge det rosa for min del, men når man begynner å bli voksen bør man oppføre seg deretter ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Alt er bedre enn å bleike det i alle fall. Selv har jeg sansen for forskjellige nyanser av blå. Lilla blir litt for gammel dame på nittitallet for min del, eller weaboo. Ingen av de er noe en kvinne / jente burde hige etter, men hver sin lyst. Sjokkrosa og limegrønn kan også være bra. Og knallrød. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Personlig synes jeg at jenter som farger håret lilla ser emo ut. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Lilla kan være kult. Min favoritt er nok oransjerødt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Farger som lilla, blå, helt rødt osv bringer meg tilbake til barneskolen når det var tøft med blå lugg. Altså ingen fan av unaturlige hårfarger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Blått, lilla, sjokkrosa, grønt osv. er totaly awesome. Go for it. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Ei gang så jeg ei dame med knallrødt hår, det matcha stilen hennes og jeg ble instant forelska. Så sålenge fargen osv kler dama, så sier jeg som noen andre hvis du selv vil så ja. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 (endret) "Ser emo ut". Jeg lo. Sånn on-topic: Kjør på. Endret 24. april 2014 av Kverulantus Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Om stilen er gjennomført er det skremmende heit. Vanlig jente med sjokkrosa hår for oppmerksomhetens skyld er ikke fullt så tiltrekkende, derimot. 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 "Ser emo ut". Jeg lo. Sånn on-topic: Kjør på. Mange som passar definisjonen "emo" fargar nettopp håret i mindre tradisjonelle fargar, så det er ikkje uhøyrt. Til TS: Har du lyst har du lov. Gjer som du vil. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Hva syns dere egentlig om jenter som farger håret sitt til litt alternative farger? Vurderer selv lilla....Ovenpå nei, nedentil ja 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Synes at den naturlige hårfargen er aller best. Det viser at man trives med den man er når det kommer til håret. Unntaket er når personen har fått grått hår og ser da mye eldre ut. Da kan det å farge håret gi en friskere stil. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Synes det ser litt "needy" ut som regel Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Ser ofte digg ut Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Tommel opp sier jeg. Lilla hår kan faktisk se ganske fint ut. Er litt viktig at det gjøres skikkelig slik at det ikke ser ut som du tryna i et malingsspann! Siden jeg har så mye peiling på hårfarging liksom. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Jeg er fan hvertfall. Kjør på. Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Synes at den naturlige hårfargen er aller best. Det viser at man trives med den man er når det kommer til håret. Unntaket er når personen har fått grått hår og ser da mye eldre ut. Da kan det å farge håret gi en friskere stil. Hvor mange jenter over 14 år er det som IKKE farger håret på en eller annen måte? Tror den prosenten er forholdsvis lav. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 Det er nok flere som ikke farger det enn de som farger det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå