JohnnyRubber Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hei godtfolk! Fikk i oppgave med min mor å lage noen "russekort" til ungene i barnehagen hennes. Jeg har ikke lekt med photoshop på noen år, men sitter her nå med ett resultat vi er fornøyde med. Nå var planen å duplisere russekortet 7 ganger slik det dekker ett a4-ark. Problemet er at det blir for mye arbeid å redigere 8 layer groups for hver unge, med bilde og navn. Derfor kommer jeg hit i håp om at noen kan hjelpe meg! Finnes det en måte å linke alle layer groups, slik at jeg sitter igjen med en "source group", og syv "mirrors"? Det hadde gjort jobben mye enklere om jeg kunne endre èn gruppe, og endringene automatisk blir overført til de andre gruppene. Jeg har prøvd å søke meg litt frem til ett svar, men har dessverre ingen anelse om hva jeg skal søke etter. Finnes det en guru her inne som har ett lit tips i ermet? Takker så mye på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Uten at jeg er helt sikker på hva du spør etter, så vil jeg skyte litt i blinde. Jeg antar at du har laget ett utkast som inneholder en del elementer, som bakgrunn, rammer, tekstbokser etc. Jeg antar at du vil ha f.eks. 8 kort til hvert barn, og en enkel og grei måte å forandre en ting på, slik at alle kortene forandrer seg til det aktuelle barnet, rett?I så fall (kan hende alt ikke er klart i HD når du klikker (avhengig av når du gjør det)):https://www.youtube.com/watch?v=lqzmF3KWDno Lenke til kommentar
JohnnyRubber Skrevet 25. april 2014 Forfatter Del Skrevet 25. april 2014 Å gjøre det på denne måten var jo faktisk bedre enn det jeg hadde tenkt! Og så med en video i tillegg! Tusen takk for hjelpen, den settes stor pris på Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Ikke noe problem Får ha lykke til med barna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå