bla01r Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Heia! Har akkuratt fått gått igjennom alt ved trafikkskolen, teori e bestått... Står som status "Gyldig vandelsattest ikke funnet" på Vegvesenet sine sider. Noen som vet hvor lang tid det tar før den e godkjent? Æ bestod teoriprøve den 22.April så de begynte forhåpentig da. Vil helst bestille i god tid så æ får lappen snart... Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Skal visst ta 2-3 uker, men på min måtte jeg purre på politiet etter litt over en måned uten fremgang. Lenke til kommentar
bla01r Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Skal visst ta 2-3 uker, men på min måtte jeg purre på politiet etter litt over en måned uten fremgang. Ouch, såpass ja.. Dammit. Ikkenoe æ kan gjør selv for å få litt fart på prosessen? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Du har levert søknad om førerkort? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Du har levert søknad om førerkort? Man søker, får referansenummer, og kan da sjekke status, altså han må ha gjort det. Når søkte du om førerkort? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Du har levert søknad om førerkort? Man søker, får referansenummer, og kan da sjekke status, altså han må ha gjort det. Når søkte du om førerkort? Siden du siterer meg er det vel meg du spør. Jeg søkte i september 1997. Så søkte jeg på nytt igjen i januar 2013 for å få førerkort kl. BE. Lenke til kommentar
Benedicte25 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Vandelen er kun gyldig i 6 mnd. Den blir ikke automatisk fornyet. Du må ringe vegvesenet og be de hente inn en ny. Det tar IKKE 2-3 uker som noen skrev ovenfor. Min var gått ut, jeg ringte vegvesenet, og når jeg sjekket statusen på søknaden var vandelen i orden bare noen dager etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå