J. F. N. Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg har begynt å lære meg C++, og har gjerne lyst å prøve å eksperimentere / redigere opensource programmer. Derfor lurte jeg på om noen vet om en opensource webside bot som f.eks. kan registrere seg på sider uten CAPTCHA osv. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ikke rett plass å starte. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Nå vil vel kanskje mange foreslå at det eksisterer andre språk som er hyppigere brukt og bedre egnet til denne jobben enn C++ og de har kanskje et poeng, men det er absolutt ingen ting i veien for å lage noe slikt her også. Jeg har mekket sammen en del web scrapere i c++. Libcurl, Libtidy og Libxml er din venn. QT har også en del hendige funksjoner for POST/GET også og det er ingen ting i veien for å bruke de ovennevnte biblioteket sammen med QT Tviler sterkt på at du finner noen "opensource programmer" som gjør slikt forresten Lenke til kommentar
jeIIy Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Det finnes masse open source i C# rundt dette temaet Endret 2. september 2014 av jeIIy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå