MadsES Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hvor finner jeg: 1.Flest og beste logoer (billigst) 2.Beste og kuleste javaspill (billigst) 3.Beste Ringelyder (billigst) Husk at jeg har M55 Lenke til kommentar
FoxM Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 .....kanskje greit å i hvertfall PRØVE å lete litt rundt selv, da..... Kjør ett enkelt søk på Google og se hva som popper opp.... en haug med sider der ute som har det en trenger av 'innholds'-tjenester, men NB! Ikke alt som er kompatibelt med Siemens, dessverre. Pleier å stå opplyst.... Priser er stort sett ganske likt rundt om kring.... Ikke for å være sur-maga, men LITT må man da prøve selv..... Lenke til kommentar
Kristu Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 billigast mulig e å skaffa seg data kabel til mobilen, og laga ringetonar og logoar selv på min Siemens S35 hadde eg et program som eg konne lasta opp bmp bilder som var i 2 farger og 100 x 43 pixler, og midi filer, som ble til ringe tonder. Logoene ble 1000 ganger bedre enn nokia logoene som e så små som bare d, fekk plass til 2 nokia logoer + litt til på skjermen!!! Vet ikke om programmet blir lagt til de nye mobilene her kan du ta ein titt: http://www.itavisen.no/art/1295017.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå