bike-monkey Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 hei jeg er i en slags krise jeg har fått meg kjærste og jeg vet ikke hvordan man kysser eller kliner, jeg trenger hjelp til det og kansje noen vet en liten gave jeg kan gi til henne er kjempe takknemelig for svar! fra gutt 14år Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det er ikke akkurat rakettforskning, men du får bare prøve deg frem. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Øvelse gjør mester. Ikke forvent at dere skal være mestere første gangen. Det er ofte kleint med alle, første gangen med en ny person. Man må bli vant til hverandre og praktisk talt føle seg litt frem. Prøv, og ikke vær redd for at det ikke skal være bra. Knis og fnis litt, så går det av seg selv. Lenke til kommentar
bike-monkey Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 ok takk men hvordan skal man ha leppene Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Forhåpentligvis i området rundt den rette vedkommende. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ha dem mot leppene hennes. Prøv dere frem. Bruk tunge og prøv uten tunge. Se hva dere liker. Er bare å prøve seg Og gave? Hva liker hun? Hva hadde du tenkt? Hvor mye? Lenke til kommentar
bike-monkey Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Ha dem mot leppene hennes. Prøv dere frem. Bruk tunge og prøv uten tunge. Se hva dere liker. Er bare å prøve seg Og gave? Hva liker hun? Hva hadde du tenkt? Hvor mye? kansje maks 500kr og hun liker hest og smykker Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Trust me, ikke bruk mye penger på gaver. En liten ting til en hundrelapp holder i massevis. Det kan fort bli litt mye litt tidlig hvis du bruker for mye penger på gaver. Lenke til kommentar
bike-monkey Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Trust me, ikke bruk mye penger på gaver. En liten ting til en hundrelapp holder i massevis. Det kan fort bli litt mye litt tidlig hvis du bruker for mye penger på gaver. ok har du noen tips Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hva med et smykke eller et armbånd da? Det trenger ikke å bli så dyrt Lenke til kommentar
bike-monkey Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Hva med et smykke eller et armbånd da? Det trenger ikke å bli så dyrt ok Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Trust me, ikke bruk mye penger på gaver. En liten ting til en hundrelapp holder i massevis. Det kan fort bli litt mye litt tidlig hvis du bruker for mye penger på gaver. ok har du noen tips Hvis hun er en helt ny kjæreste, er mitt tips å vente til du blir litt bedre kjent med henne. Da vil du lettere kunne se hva hun vil like å få som en liten gave. Det trenger jo ikke være relatert til hester eller diamanter heller? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Smykke trenger ikke å være diamanter. Kan være noe som er i sølv, eller hva med noe fra glitter? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ha dem mot leppene hennes. Prøv dere frem. Bruk tunge og prøv uten tunge. Se hva dere liker. Er bare å prøve seg Og gave? Hva liker hun? Hva hadde du tenkt? Hvor mye? Og der starter selve businessen ... Er ikke forelskelsen en gave stor nok, eller må alle jenter ha ekstra polstring? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Var han som nevnte gave, ikke jeg. Jeg mener ikke at alle jenter må ha ekstra polstring eller gave. Forelskelse er bra. Liker godt å gi gave selv jeg. Har gitt mange gaver til min kjæreste selv. I starten ga jeg ham mange oppmerksomheter i form av gave, selv en liten en kan være bra. Han liker f.eks godt pærebrus, så en gang hadde jeg med en pærebrus (Oskar Sylte). Om man vet om noe som kjæresten liker, så er det bare koselig å overraske. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Joda, jeg vet jo det, og gir av og til gaver selv, men helst sånne som ikke koster penger - ikke for at penger er farlig, men mer for at det er en større utfordring å "skape gaven" enn å gå for det trygge - større sjanse å ta, større mulig avkastning living on the edge of the wild side .. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hehe, man kan ta sjanser med gaver som koster penger også. Dersom man kjøper noe som går på interesse f.eks Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Øv med en kamerat. Viktigeste med dette er å legge det på Facebook og få konstruktiv kritikk tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå