oleredv Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Har en printer som ikkje er ny akkurat (Canon BJC-620). Med denne skrivaren fulgte det et så kalla "windows printing system". Etter ei formattering i forrige veke skulle eg legge dette inn igjen på maskina, men då hadde sjølsagt en av diskettane tatt kvelden (ikkje bombe akkurat). Det eg lurer på er om noken der ute veit om noken plass der det går å laste ned dette? Eg har allereie vore innom Canon sine sider og det nærmaste eg kom var et til bjc-610. Dette gikk ikkje å laste ned sidan ein måtte taste inn serienummeret før ein lasta ned. Sida tolka det altså dithen at eg ikkje kunne bruke dette programmet til min skrivar. Viss det ikkje er noken der ute som ikkje har noken sider det finst på, så er det kanskje noken som har samme printeren og som kunne tenke seg å sende meg programmet? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Her finner du driver til BJC 620: http://www.canon-europa.com/software/softw...ware_downloads/ skarsk Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Joda, greit nok det... Men drivaren til printeren har eg, det er dette "diagnoseprogrammet" som eg er intressert å få tak i. Printeren har nemlig begynt å lage noken rare lyda..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå