Torstein Norum Bugge Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Er det slik neste Galaxy Note-modell vil se ut?Sjekk ut Samsungs spinnville mobilkonsept Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 "Store selskaper får rettighetene til nye patenter hele tiden, og bare en brøkdel blir faktisk til noe du som forbruker får mulighet til å kjøpe"Det er litt trist egentlig. Dette forhindrer andre bedrifter å lage produkter som kunne vært knall, men pga disse patentene ikke kan gjøre det.Prøv også å sette dette utsagnet i kontrast med mange av de sinnsyke patent-rettssakene som er ute å flyr. 3 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Minnet neste om SX1 fra Siemens http://www.mytrendyphone.co.uk/shop/siemens-sx1-accessories-25051s.html Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Gjør meg bare enda mer overbevist om at jeg har kjøpt min siste Samsung tlf når jeg kjøpte Siste utgave av Note. 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Den var spinnvill gitt....not. Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Det eneste spinnville jeg egentlig ser med dette konseptet er hva knappene representerer. På Android telefoner han man fysiske knapper for Hjem, Tilbake, og AppSwitcher/Meny, dét med god grunn fordi det er tre knapper man bruker ofte. Mange velger i tillegg å ha snarvei til kameraet, og Apple har en bryter som låser telefonen. Dette er fordi det er knapper som brukes ofte, som det gagner brukeren å ha tilgjengelig hele tiden og er det samme konseptet som ligger som grunnlag for at Android fra begynnelsen shippet med Notification Bar som nesten universelt tilgjengelig. Hvem enn som designet dette har misforstått UX, knapper på en smarttelefon er bare nyttige om de representerer funksjoner man ofte trenger, brukes de lite er det vanskelig å omstille seg fra å ha de sammen med der man har organisert resten av app-launcherne. Vi er ofte mer logiske enn vi tror... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg