Gullars Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vi skal på tur i sommer, men på grunn av en del bryllup her hjemme må logistikken klaffe perfekt... Dette er opplegget: Avreise: 20. eller 21. juli fra Oslo (bryllup den 19. juli...) Retur: Må være i Voss i bryllup 2. august... Turen starter i Beijing, og så ønsker vi å tilbringe de siste dagene i ett eller annet paradis (øyer, blått hav, avslappet stemning etc.). Reisefølget mitt skal ikke i det andre bryllupet, så de blir videre og kjører sitt eget løp. Mitt spørsmål blir da om dere har forslag til noen ferieparadis som kan fungere i denne settingen? Det sier seg selv at transportetappene bør være så korte som mulig, slik at ikke hele ferien går med til buss, fly og båt... Vi har diskutert å fly fra Beijing til Kuala Lumpur eller Singapore midtveis i turen og finne oss en paradisøy i Malaysia de siste dagene, men det finnes kanskje noen nærmere og bedre alternativer? Har forstått at det er litt regntid å forholde seg til også... Håper det er noen reiseglade sjeler der ute som kan hjelpe meg litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå