endre84 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Kan en av dere med et Abit NF7-S 2.0 hovedkort hjelpe meg litt? Jeg skal kjøpe det hovedkortet og et Lian Li PC50 kabinett. Dette kabinettet er så lite at strømforsyningen er montert vertikalt, noe som kan føre til at den kommer i konflikt med CPU-kjøleren. Derfor ber jeg om at en av dere kan gi meg ca. målene ned og inn til CPU-sokkelen på det hovedkortet. Har en av dere kabinettet vil jeg gjerne ha avstanden fra strømforsyningen til hovedkortet også... Lenke til kommentar
endre84 Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg prøver igjen! PLEASE!!! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Sikkert det går, men jeg advarer deg på varmen...mulig den blir FOR varm pga PSU og CPU-vifte er nært slik PSU blokkerer litt luftstrømming. Lenke til kommentar
endre84 Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Takk for svar, men eh... trenger de målene! Hvis PSU skaper problemer, enten på grunn av luft eller plass, kan jeg ikke ha det kabinettet. Derfor trenger jeg målene så jeg kan vurdert om det er plass til viften og eventuelt en "fanduct" til å suge frisk kald luft utenifra kabinettet... PLEASE!!! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har du vannkjøling ellers? har selv en Q-Tec kabinett som bredden melom PSU og CPU-viften er 1,5 CM, din er sikkert samme eller bredere. Advarer deg...sånne kabinett blir lett for varme...På Lian-Li sin PC-50 vet jeg ikke, du må bare prøve eller sende e-post til Mciroplex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå