Achylles Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det å tro at hans mening er den korrekte uansett hva andre måtte mene er han vel ikke akkurat alene om?... Det gjør vel "vi alle". Velkommen til internett liksom 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Ikke den korrekte meningen, men den korrekte meningen for andre å ha. Det er stor forskjell. Det å ikke respektere at andre er uenige er faktisk knyttet til psykologiske problemer. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hvis det er mitt problem, kan ikke du løse det ved å forklare hva du mener i stedet for å skrive masse piss? Hva du mener er piss, er egentlig ikke interessant. For min del spiller det svært liten rolle hva du eller andre måtte mene er piss. Jeg har skrevet mitt synspunkt på hvilken politisk ekstrem side jeg frykter mest. Det er venstresiden. Fordi de ekstreme på høyresiden ser jeg på som en gjeng tullinger som ikke er i nærheten av skolering og posisjoner i samfunnet. Så for du mene det er piss så mye du selv ønsker. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Så du har ekstreme meninger? De fleste sosialister har vel ikke det, selv om det er en ideologi man bør kjempe i mot. Ja, det er i alle fall godt at du innrømmer, selv om det er uklart hva du eksplisitt mener med at "det er en ideologi man bør kjempe imot". Hvorfor burde man kjempe mot denne ideologien? Hva legger du i å kjempe? Har ikke jeg like mye rett til å ha min mening som du har din? Forøvrig har jeg ikke så stor tro på at du er orientert om hva jeg egentlig står for. I min verden kjemper man kun politisk, med respekt for hverandre. Gode argumenter er slagvåpenet. Nei jeg vet nok ikke helt hva du står for. Sosialist mener jeg du skrev. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Ikke den korrekte meningen, men den korrekte meningen for andre å ha. Det er stor forskjell. Det å ikke respektere at andre er uenige er faktisk knyttet til psykologiske problemer.Du forutsetter at der ikke eksisterer noe riktig svar. Om du mener at 2+2=5, så er det intet behov for å "ha respekt" for din mening. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Ikke den korrekte meningen, men den korrekte meningen for andre å ha. Det er stor forskjell. Det å ikke respektere at andre er uenige er faktisk knyttet til psykologiske problemer. Nå er det vel du som ikke respekterer. Jeg har full respekt for mine politiske motstandere. Og jeg hentyder heller ikke til at de har psykiske problemer, noe du gjør (brudd på regler vil jeg tro). Det er også helt ukorrekt det du hentyder til. Jeg er selv terapeut innenfor psykisk helse og rus. Noe du tydeligvis ikke er. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det å tro at hans mening er den korrekte uansett hva andre måtte mene er han vel ikke akkurat alene om?... Det gjør vel "vi alle". Velkommen til internett liksom Nå må man gjerne dokumentere at jeg personlig mener at ytre venstre er de farligste. Jeg tror ikke subjektive meninger kan dokumenteres av andre en den som ytrer seg om dem. Det er heller ingen som kan dokumentere at jeg tar feil. Hva som vil skje i fremtiden aner vi svært lite om og jeg har hele tiden påpekt, kan på sikt være farligere eller farlig. Jeg har også sagt hvorfor de kan være farligere. Dette mener noen vitner om psykiske problemer, mens andre sier piss. Respektfull tone og diskutere på. Men jeg bryr meg selvsagt ikke om slikt. Dette gjelder ikke deg. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Nei det handler ikke om hvor sinte mennesker blir eller kan bli. Det handler om påvirkningskraft. Der er ekstreme på venstresiden langt farligere. Fordi de sitter i viktige posisjoner i samfunnet. Som er nevnt flere ganger i tråden. Hva er det som er så farlig med folk på venstresiden? Nå snakker vi ikke om venstresiden som AP. Vi snakker om de med ytterliggående meninger. Jeg vil ikke nevne navn på journalister spesielt med ekstreme synspunkter. Vet ikke om det vil være brudd på reglene her. Disse folka har stor påvirkningskraft i form av sin autoritet. Vi har også forfattere og mer kjente som også foreleser og skriver fagbok om terrorisme. Disse sprer sitt syn og blir ofte akseptert i sosiale media. Slike muligheter har ikke de ekstreme fra høyre. Derfor vil jeg påstå at ekstreme fra venstre på sikt er farligere en ekstreme fra høyre. Jeg forstår at du mener at venstresiden er overrepresentert i media og diverse maktposisjoner i samfunnet, men spørsmålet var altså hvorfor venstresiden er farlig. Er det utelukkende fordi den har makt? Er det selve makten som er farlig, eller er det den politiske ideologien? Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Nå må man gjerne dokumentere at jeg personlig mener at ytre venstre er de farligste. Jeg tror ikke subjektive meninger kan dokumenteres av andre en den som ytrer seg om dem. Så når du sa at ytre venstre er de farligste, så var ikke dette din personlige mening? Uttalte du deg på vegne av noen andre? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Nei det handler ikke om hvor sinte mennesker blir eller kan bli. Det handler om påvirkningskraft. Der er ekstreme på venstresiden langt farligere. Fordi de sitter i viktige posisjoner i samfunnet. Som er nevnt flere ganger i tråden. Hva er det som er så farlig med folk på venstresiden? Nå snakker vi ikke om venstresiden som AP. Vi snakker om de med ytterliggående meninger. Jeg vil ikke nevne navn på journalister spesielt med ekstreme synspunkter. Vet ikke om det vil være brudd på reglene her. Disse folka har stor påvirkningskraft i form av sin autoritet. Vi har også forfattere og mer kjente som også foreleser og skriver fagbok om terrorisme. Disse sprer sitt syn og blir ofte akseptert i sosiale media. Slike muligheter har ikke de ekstreme fra høyre. Derfor vil jeg påstå at ekstreme fra venstre på sikt er farligere en ekstreme fra høyre. Jeg forstår at du mener at venstresiden er overrepresentert i media og diverse maktposisjoner i samfunnet, men spørsmålet var altså hvorfor venstresiden er farlig. Er det utelukkende fordi den har makt? Er det selve makten som er farlig, eller er det den politiske ideologien? Kanskje begge deler er farlige? Liberale folk kan mene at staten har for mye makt ovenfor individet mens venstre siden kan mene individer har for mye makt ovenfor staten eller samfunn. Begge sider har det samme frykten. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ikke den korrekte meningen, men den korrekte meningen for andre å ha. Det er stor forskjell. Det å ikke respektere at andre er uenige er faktisk knyttet til psykologiske problemer. Nå er det vel du som ikke respekterer. Jeg har full respekt for mine politiske motstandere. Og jeg hentyder heller ikke til at de har psykiske problemer, noe du gjør (brudd på regler vil jeg tro). Det er også helt ukorrekt det du hentyder til. Jeg er selv terapeut innenfor psykisk helse og rus. Noe du tydeligvis ikke er. Jeg hentyder ingenting, jeg presenterer fakta. Hva du leser inn i det jeg skriver er ditt problem. Et av mange. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 -Er høyreekstremisme en trussel mot det Norske samfunn? Nei. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ikke den korrekte meningen, men den korrekte meningen for andre å ha. Det er stor forskjell. Det å ikke respektere at andre er uenige er faktisk knyttet til psykologiske problemer. Nå er det vel du som ikke respekterer. Jeg har full respekt for mine politiske motstandere. Og jeg hentyder heller ikke til at de har psykiske problemer, noe du gjør (brudd på regler vil jeg tro). Det er også helt ukorrekt det du hentyder til. Jeg er selv terapeut innenfor psykisk helse og rus. Noe du tydeligvis ikke er. Jeg hentyder ingenting, jeg presenterer fakta. Hva du leser inn i det jeg skriver er ditt problem. Et av mange. Fakta har du på ingen måte oversikt over. Ingen vet hva fremtiden bringer og det er hva jeg snakker om. Ytre venstre er på sikt langt farligere en ytre høyre er min påstand, den må du gjerne være uenig i. Uten at du hentyder som du gjør at jeg har psykiske problemer. Selv om du nå skjelver i buksa og nekter for din hentydning. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg forstår at du mener at venstresiden er overrepresentert i media og diverse maktposisjoner i samfunnet, men spørsmålet var altså hvorfor venstresiden er farlig. Er det utelukkende fordi den har makt? Er det selve makten som er farlig, eller er det den politiske ideologien? Ytre venstre kan på sikt være svært farlige for Norge. Vi kan se hvordan disse folka har påvirket manges syn på Israel. Vi ser hvordan de ønsker sterkere kritikk av USA, USA som er Norges viktigste samarbeidspartner. Vi ser hvordan de har skapt et bilde av det flerkulturelle Norge. Alt dette og mye mer kan på sikt skape omfattende vansker for Norge. Dette var bare korte trekk. Det interessante er at i denne tråden bevises min påstand, uten at folk en gang forstår det. Det sier meg hvor preget mange i Norge allerede er av ytre venstres propaganda. Ikke så rart, vi har tross alt vært under sosialisme i 8 år. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ikke den korrekte meningen, men den korrekte meningen for andre å ha. Det er stor forskjell. Det å ikke respektere at andre er uenige er faktisk knyttet til psykologiske problemer. Nå er det vel du som ikke respekterer. Jeg har full respekt for mine politiske motstandere. Og jeg hentyder heller ikke til at de har psykiske problemer, noe du gjør (brudd på regler vil jeg tro). Det er også helt ukorrekt det du hentyder til. Jeg er selv terapeut innenfor psykisk helse og rus. Noe du tydeligvis ikke er. Jeg hentyder ingenting, jeg presenterer fakta. Hva du leser inn i det jeg skriver er ditt problem. Et av mange. Fakta har du på ingen måte oversikt over. Ingen vet hva fremtiden bringer og det er hva jeg snakker om. Ytre venstre er på sikt langt farligere en ytre høyre er min påstand, den må du gjerne være uenig i. Uten at du hentyder som du gjør at jeg har psykiske problemer. Selv om du nå skjelver i buksa og nekter for din hentydning. Hva faen prater du om? Fakta er at manglende forståelse for andres meninger, eller "sympati" som det kalles, er knyttet til utallige psykiske problemer. Jeg sier ikke at du HAR psykiske problemer, jeg sier at du presenterer et av utrolig mange mulige tegn på psykiske problemer. Hvis du tar det personlig, synd for deg. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hva faen prater du om? Fakta er at manglende forståelse for andres meninger, eller "sympati" som det kalles, er knyttet til utallige psykiske problemer. Jeg sier ikke at du HAR psykiske problemer, jeg sier at du presenterer et av utrolig mange mulige tegn på psykiske problemer. Hvis du tar det personlig, synd for deg. Her bekrefter du bare hvor lite du kan om psykiatri og psykologi. Alle mennesker vil om man leter finne et symptom som kan knyttes opp til en diagnose. Det ser vi stadig eksempler på. Ingen i denne tråden, med mulig unntak av deg? Har vist at de ikke har respekt eller forståelse for andres synspunkter. Personlig har jeg ingen vansker med at folk er uenig med meg, det synes jeg i grunn er positivt. Mulig du også har noe og lære. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Her bekrefter du bare hvor lite du kan om psykiatri og psykologi. Alle mennesker vil om man leter finne et symptom som kan knyttes opp til en diagnose. Det ser vi stadig eksempler på. Nettopp! Det var hele poenget mitt! Hvor vanskelig er det å føkkings lese? Og jeg har bare manglende respekt for ditt synspunkt fordi DU NEKTER Å FORKLARE DITT SYNSPUNKT! Endret 16. mai 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Her bekrefter du bare hvor lite du kan om psykiatri og psykologi. Alle mennesker vil om man leter finne et symptom som kan knyttes opp til en diagnose. Det ser vi stadig eksempler på. Nettopp! Det var hele poenget mitt! Hvor vanskelig er det å føkkings lese? Og jeg har bare manglende respekt for ditt synspunkt fordi DU NEKTER Å FORKLARE DITT SYNSPUNKT! Jeg har forklart mitt synspunkt flere ganger i denne tråden. Senest for et par innlegg siden. Så hvor vanskelig er det å lese? Vi skal ikke dra den langt. Men det er avvikende i en debatt og dra frem psykiske problem og lignende. Det er dårlig debatt kultur. Hva ditt motiv var, er det kun du som vet. Men slapp av, jeg er ikke den som tar meg selv så høytidelig at jeg blir sur og grinete. Tror egentlig denne debatten er ferdig for min del. Jeg har sagt hvilken av disse to retninger jeg frykter mest fremover og hvorfor. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hvor mange her mener at han over meg har forklart seg godt nok om sitt syn? Og hvor mange mener det motsatte? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hvor mange her mener at han over meg har forklart seg godt nok om sitt syn? Og hvor mange mener det motsatte? Spørre konkurranse burde du vel ta et annet sted? Som sagt har jeg skrevet det jeg mener og det er kun jeg som avgjør hvor mye jeg går inn på mitt syn. Hva andre måtte mene om det, spiller svært liten rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå