Gå til innhold

Høyreekstremisme!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glem høyreeksteme miljøer som en reell trussel. Nå er det islamister vi må holde utkikk etter. Islamister er nåtidens nazisme kan jeg påstå.

Tror du at etnisk nordmenn blir islamister og ønsker jihad som tyskerne ble nazister? Nazisme fungerte som terrorisme i Tyskland?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Glem høyreeksteme miljøer som en reell trussel. Nå er det islamister vi må holde utkikk etter. Islamister er nåtidens nazisme kan jeg påstå.

Det er mange diskusjoner om islamisme og islamisering her.

Denne tråden gjelder høyre-ekstremisme.

Om vi ser på Norge, er det vel bare en dødelig terrorhandling etter krigen som ikke har vært utført av etnisk norske høyre-ekstremister, gjerne i frykt for islamisme og multiulturalisme (som Breivik og Benjamin Hermansen), og det er Mossadsaksjon mot den marokanske kelneren i Lillehammer på 70-tallet.

Det skal også sie at både angrepet på Nygaard og skuddene motden jødiske synagogen like lett kunne fått dødelig utfall.

Og agresjonen mot israels handlinger på Gaza, kan trigge anti-semittiske aksjoner. Kanskje både fra høyre-ekstremister og islamister.

Men denne tråden handler i hovedsak om høyre-ekstreme og så vidt jeg har forstått: I Norge. (uansett hvordan man definerer det).

Endret av gunleik groven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...