AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg lurer litt på om mange er utro, og hvorfor?Da mener jeg; flørte med andre bak partners rygg, fysisk, samleie osv.Jeg selv har aldri vært utro, og jeg tørr ikke nå å forelske meg eller knytte meg til noen p.g.a jeg tror i mitt hue, at det er bortkastet tid og at jeg bare ender opp å bli såret igjen.Ene gangen jeg fant ut at typen var utro, så sa jeg i sinne "Om du skal gå rundt å ha deg med andre, er det ikke bare rett at jeg også kan gjør det da?"Nei, det var uaktuelt! Han ble fly forbanna på meg.Om du går rundt å roter rundt, så burde det jo være greit at partnern din gjør det også? Hilsen ei som ikke har trua lengere Anonymous poster hash: f1e30...15d Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Om du går rundt å roter rundt, så burde det jo være greit at partnern din gjør det også?Det stemmer. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Trur ikke jeg hadde vert utro Edit: Eller rettere sagt vet, hadde ikke giddet selv om jeg likte noen. Endret 24. april 2014 av medlem-141789 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det der er nok veldig individuelt, og det er ikke alle som er utro. Lurer på hvor mange følelser man har for den man er sammen med, hvis man er utro. Hvis det går så langt, er det nok bare å avslutte forholdet, tenker jeg. "If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second". - Johnny Depp Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Over en lang nok tidslinje dersom tilbudet er godt nok vil alle gå til sengs med en annen enn den de er sammen med. Endret 24. april 2014 av BadCat 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Nei, alle er ikke det heldigvis . Det er jo ikke rart man kan lure innimellom, mange svin der ute (både damer og menn). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vanskelig greie, hvis man ikke klarer å stå imot er man vel praktisk talt ikke istand til å være i et forhold basert på tillitt, med mindre det er avtalt på forhånd at dette er ok. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Utroskap er det du gjør blant andre som du ikke hadde gjort mens din partner er til stede. Så per definisjon er vell alle utro i løpet av ett lengre forhold, siden bort i mot alle har noe å skjule. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det var en merkelig definisjon på utroskap. 5 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det var en merkelig definisjon på utroskap. Utroskap er et begrep som generelt betegner det å ikke være tro mot et løfte eller en forpliktelse. Begrepet brukes både i forbindelse med mellommenneskelige forhold, i arbeidsforhold og i sammenheng med økonomiske forpliktelser Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Utroskap er det du gjør blant andre som du ikke hadde gjort mens din partner er til stede. Så per definisjon er vell alle utro i løpet av ett lengre forhold, siden bort i mot alle har noe å skjule. tull, alle behøver litt bekreftelse opp gjennom tiden når man er i et langvarig forhold uansett hvor fin dama er og selv om du av respekt for din partner ikke vil søke den når partner er tilstede betyr det ikke at du gjør noe galt i å tilfredsstille disse behovene. Da snakker jeg om flørting o.l. Dette skjønner og forventer de fleste oppegående mennesker at skjer og man har ikke noe problem med å akseptere dette i et voksent forhold. Endret 24. april 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Utroskap er det du gjør blant andre som du ikke hadde gjort mens din partner er til stede. Så per definisjon er vell alle utro i løpet av ett lengre forhold, siden bort i mot alle har noe å skjule. tull, alle behøver litt bekreftelse opp gjennom tiden når man er i et langvarig forhold uansett hvor fin dama er og selv om du av respekt for din partner ikke vil søke den når partner er tilstede betyr det ikke at du gjør noe galt i å tilfredsstille disse behovene. Da snakker jeg om flørting o.l. Dette skjønner og forventer de fleste oppegående mennesker at skjer og man har ikke noe problem med å akseptere dette i et voksent forhold. Det kan jeg være enig i, men det forandrer fortsatt ikke faktumet. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Den damen som i et svakt øyeblikk uheldigvis skulle komme til å velge meg kan betrygge seg med at jeg sitter standhaftig foran PC-skjermen slik at sjansene for utroskap er svært små fra min side. 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Utroskap er det du gjør blant andre som du ikke hadde gjort mens din partner er til stede. Så per definisjon er vell alle utro i løpet av ett lengre forhold, siden bort i mot alle har noe å skjule. tull, alle behøver litt bekreftelse opp gjennom tiden når man er i et langvarig forhold uansett hvor fin dama er og selv om du av respekt for din partner ikke vil søke den når partner er tilstede betyr det ikke at du gjør noe galt i å tilfredsstille disse behovene. Da snakker jeg om flørting o.l. Dette skjønner og forventer de fleste oppegående mennesker at skjer og man har ikke noe problem med å akseptere dette i et voksent forhold. Det kan jeg være enig i, men det forandrer fortsatt ikke faktumet. greit, definisjonen får stå. Men jeg ville ikke hatt det på meg at jeg "var utro flere ganger" i et forhold hvis jeg hadde flørtet med ei dame en eller to ganger kan enkelt feiloppfattes! Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Selvfølgelig er ikke alle utro. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Selvfølgelig er ikke alle utro. Da skyldes det isåfall utenforstående faktorer som de ikke råder over selv. Du kan holde igjen lenge, spørsmålet er hvor lenge. Endret 24. april 2014 av BadCat Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Selvfølgelig er ikke alle utro. Da skyldes det isåfall utenforstående faktorer som de ikke råder over selv. Tja, enkelte hevder det, men til sjuende og sist handler det ganske enkelt om viljestyrke og bestemmelsesevne. Noen har mer av det enn andre:) 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Kommer ditt største idol du har drømt om i 20 år og gir deg muligheten til en runde mellom laknene kommer du ikke til å nøle med å spre beina. Da skal snille piker selvsagt si "Jeg har drømt om deg hele livet, men så endte jeg opp med en random fyr (det beste som var tilgjengelig da) og nå står jeg ved det. Adjø." Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 No, nei, nein, nadaaaa, nope.Ikke alle er utro kjære TS.Jeg hadde f.eks aldri gjort noe slikt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Kommer ditt største idol du har drømt om i 20 år og gir deg muligheten til en runde mellom laknene kommer du ikke til å nøle med å spre beina. Da skal snille piker selvsagt si "Jeg har drømt om deg hele livet, men så endte jeg opp med en random fyr (det beste som var tilgjengelig da) og nå står jeg ved det. Adjø." Deg om det, ikke jeg. Nei, jeg har aldri vært utro og kommer aldri til å være det heller. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå