JensOttoBorresen Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Hallo! Jeg fyller 15 nå den 15 juni, og kan data traffikalt grunnkurs. Jeg ønsker å gjennomføre dette så fort som mulig slik at jeg kan øvelseskjøre i sommer. (Lett mc) Jeg lurer derfor på om noen vet om noen kurs etter 14 juni? Og har ikke mulighet til å ta det 24juni-1juli.Jeg bor i moss, så det må være mulig å kunne reise dit, på maks 1time.. Tusen takk for eventuelle svar! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det er trafikkskolene selv som holder trafikalt grunnkurs, selv tok jeg på Bob Trafikkskole ved Malakoff men det er jo mange fler i Moss da. Alfa, Ener'n, og de nye som har kommet den siste tiden. Anbefaler deg å sjekke nettsidene deres for priser også ta den billigste som har ledige plasser i det tidsrommet du ønsker. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Som TMB sier burde du sjekke på nettet på trafikkskoler i området. De fleste har påmeldingskjema på nettsiden slik at du reserverer deg en plass. Spør også bekjente og venner hvor de har tatt trafikkalt og hva de synes om den aktuelle skolen. Lenke til kommentar
JensOttoBorresen Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Disse skolene har ingen tilbud i denne perioden, derfor lurer jeg på om noen vet om noen på en annen skole. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Innen en time fra Moss har du vel Oslo.. Da er det bare å søke etter trafikalt grunnkurs i Oslo http://www.trafikalt-grunnkurs-sentralen.no/trafikalt_grunnkurs/oslo/trafikaltgrunnkurs.html Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Eller Sarpsborg, Fredrikstad, Halden, Askim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå