sondre_likerspansk Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Así soy yo! Hola! Me llamo Sondre, tengo quince anos. Yo me gusta al futbol y chicas. Tengo bajo y delgado. Me llevo bien con mis amigos. Mi chica Ideal Mi chica favorita es inteligente y muy sociable. Me gustan las chicas que juegan al futbol. Tiene que ser deportiva y divertida. Mi familia Vivo con mi familia en Bergen. Tengo una familia grande. Yo tengo cuatro hermanos. Mis padres son divorciados. Yo vivo en una casa blanco y una casa verde. Mi futuro Yo quiero una futbolista. Voy a jugar futbol en Manchester United. Tengo que ser a dispuesto a entrenar. Si no consigo ser un jugador de futbol quiero ser un bueno hombre de negocios. Un momento mágico Vivo muchos momentos mágicos todo el tiempo. Un momento mágico cuando hago un gol. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Det er så og si ingen som gidder å rette andres tekster inne på dette forumet, spesielt ikke når du bare hiver inn teksten din uten en introduskjon engang, skrive hva det er og hvorfor. Endret 24. april 2014 av nicwillu 1 Lenke til kommentar
sondre_likerspansk Skrevet 25. april 2014 Forfatter Del Skrevet 25. april 2014 ok, jeg trenger hjelp med retting, anyone??? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 ok, jeg trenger hjelp med retting, anyone??? Tror ikke du skjønte poenget mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå