mopedderbi123 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 tenkte jeg skulle kjøpe meg en stsjonær pc. den skal brukes til skolearbeid og muligens litt gaming men hovedsaklig blir gamingen på playstation ikke pc. tenkte ikke å bruke mer en 5-6 tusen på pakken. med mus og keyboard. har noen noen tips om hvilke ekstra tilbehør det kan være lurt å ha. kunne tenkt meg en god prossesor. noen tips til valg av pc? Lenke til kommentar
bambambam Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Bygge selv eller komplett pc? Lenke til kommentar
mopedderbi123 Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 komplett pc Lenke til kommentar
bambambam Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Hvis du skal bruke den mest til skolearbeid så er det egentlig ikke så farlig hva du velger, det krever jo ingenting uansett. jeg ville ha ventet til du fant en pc som var på tilbud, noe i den duren https://www.komplett.no/komplett-gamer-i05/10875#!tab:extra Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Lureste er å kjøpe brukt: Komplett PC selges Virker ikke ut som maskinen er så veldig gammel heller. Bortsett fra skjermkortet. Men sandforce SSD disken trekker litt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå