Anders Leipsland Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 ...sitter jeg forann PC-en min. Klokka er litt over elleve og på skjermen er det flere websites om eventyr og folkediktning. I morra må jeg levere et prosjekt om eventyr og folkediktning i norsken. Fikk god tid på prosjektet egentlig, 2 uker. Har fått fri alle norsktimene i denne perioden for å arbeide med prosjektet. Bare så synd at jeg ikke har begynt enda. De norsktimene som har vært på starten/slutten av skoledagen har jeg bare tatt fri. I de resterende timene har jeg vært på skolens bibliotek sammen med en glasscola og enten PC World Norge, Lyd&Bilde eller Newsweek. Har ikke begynt altså. Egentlig burde jeg lest det som stod i norskboka om emnet. Hadde faktisk tenkt å gjøre det i kveld, men det er 100 sider så det blir for mye jobb. Nå må jeg nesten begynne å skrive her. Kan ikke sitte oppe hele natta. Har fysikkprøve også i morra, burde vel lest litt på den også. Uff, ikke greit dette her. Det som alltid er mest plagsomt med prosjekt er ikke det at man faktisk må gjøre noe, men AT JEG ALLTID SKAL VENTE TIL "LAST-MINUTE-PANIC"EN SLÅR TIL! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 "Anders leipland har gjort det best her! Gratulerer Anders!" -kjakan- Passet vel kanskje ikke så bra her vel? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Quote: On 2002-02-17 23:40, borre skrev:"Anders leipland har gjort det best her!Gratulerer Anders!" -kjakan-Passet vel kanskje ikke så bra her vel? Nå har jeg skrevet 75 ord i prosjektet mitt :wink: Nei, tror ikke jeg har gjort det best her nei. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 hvordan gikk det med prosjektet egentlig, og andre eksamener ?? mvh nerd-light Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 12:20, nerd-light skrev:hvordan gikk det med prosjektet egentlig, og andre eksamener ?? Fikk 4+ på prosjektet. eksamen har jeg ikke før 03.06 - kom opp i Tysk B språk som er mitt svakeste fag :sad: Får 2'er der. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: _________________-BBcode har en quote tag. Bruk den! -Quote kun det som er relevant -Ikke quote quota tekst -Om quoting(usenet) Lurt:) Mange som trenger Quote trening.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-05-25 13:10):eksamen har jeg ikke før 03.06 - kom opp i Tysk B språk som er mitt svakeste fag :sad: Får 2'er der. Sliter med spansk jeg. Kommer mest sannsynlig ikke til å stå detta semesteret Lenke til kommentar
Odden Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 jaja... jeg har hatt eksamen i dag, skal ha i morgen og på onsdag... har hatt eksamen tirsdag og torsdag forige uke... og kommer kanskje opp i munnlig =( Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Har innlevering av prosjekt på fredag. Her hatt det siden 23 April...(har drøyan ganske lenge) Så har jeg eksamen fra 12-19juni(ukeseksamen) Det blir hardkjør... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 skal vi se, jeg har gjort det igjen jeg. I morra (onsdag 05.06) skal jeg levere 4-6 sider om en fysiker og hans bidrag til fysikken. Hvor mye har vi skrevet så langt? hele 0 tegn ja :smile: Lenke til kommentar
moda1701 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 00:02, Anders Leipsland skrev:skal vi se, jeg har gjort det igjen jeg. Ja tenk om du hadde brukt like mye tid på lekser som du bruker her i forumet. Da tenker jeg du hadde fått mange bra karakterer. :smile: Lykke til med fysikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå