Niklasp Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Bruker du S Voice og S Memo? Da trykket du trolig feil, viser ny undersøkelse.«Ingen» bruker Samsungs innebygde apper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Er det dette de kaller bloatware? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ja, dette er for det meste dårlige apper som er sub-par eller bare i veien. 3 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det fins vel ikke over 250 millioner S3- og S4-telefoner. "Over 250" (ikke tusen, millioner eller milliarder, bare 250) brukere har de sjekket. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det er jo veldig greit at de har samlet skiten i en egen Samsung-gruppe. Letter å unngå de da 1 Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Bruker appene «Telefon», «Meldinger» og «Kontakter», i tillegg til en sjelden gang «Kamera». 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) S Memo har jeg brukt. Verste notat appen jeg noengang har brukt, men gadd aldri installere noe annet. Utover det har jo somregel samsung greie DLNA apper. Endret 23. april 2014 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 S Memo er den eneste samsung appen eg noen gang har brukt, resten har eg avinstallert med å roote telefonen. S Memo er forøvrig veldig god og praktisk oO 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 De har helt rett... Og mange går så og si over lik for å bli kvitt slike pre installerte apper... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Og mange går så og si over lik for å bli kvitt slike pre installerte apper... Er en Galaxy-telefon så mye bedre enn en Nexus at det er verdt å gå over lik? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Bruker appene «Telefon», «Meldinger» og «Kontakter», i tillegg til en sjelden gang «Kamera». Greit at du har en telefon til flere tusen da i stedet for en nokia til 199,- fra clas ohlson 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Og mange går så og si over lik for å bli kvitt slike pre installerte apper... Er en Galaxy-telefon så mye bedre enn en Nexus at det er verdt å gå over lik? Har ikke begge dette problemet ?? Første jeg gjør når jeg får nye dingser er å roote dem, legge inn en annen ROM og fjerne alt rælet... Nexus har ikke de funksjonene jeg elsker som til eksempel "smart hvilemodus" som er et absolutt must spør du meg... Men utover det har du selvsagt et meget godt poeng Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Samsung har alt for mye bloat, men akkurat S Memo er en veldig god app. Den er rask og brukervennlig, og uten masse unødvendige funksjoner. Fungerer utmerket til nettopp å ta notater. Men ellers er det fullstendig ubrukelige apper. Mulig at kalenderen er bra, men jeg må bruke Touchdown til jobbmail og da bruker jeg også den kalenderen av praktiske hensyn. Siden root ikke er aktuelt på jobbtelefon er det i alle fall greit å kunne skjule noen apper... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Bloatware mener dere? På min telefon er det bare en haug med dritt som tar plass som er umulig å slette... Men det skal sies at diverse GUI-forandringer er gode hos Samsung. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Har for lengst deaktivert de medfølgende appene på min S4 Active. Og fordi jeg har skaffet Active kan jeg se langt etter god støtte CyanogenMod og lignende virker det som. Neste mobil blir med ren Android. Savner Nexus. Lenke til kommentar
CrowJuice Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 "Based on AppOptix March 2014 US panel data on 250-plus Galaxy S3 and S4 users" Målingene er basert på litt over 250 amerikanere? Ikke 250 millioner! ChatOn er veldig populært i Asia, men lite brukt i USA og Europa. At 100 millioner bruker ChatOn kan muligens være riktig. 1 Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Har samsung mobil. Jeg bruker aldri noen av de innebygde appene. De er egentlig bare plagsomme. Ikke går det ann slette dem heller. Når jeg er på mobilen spør appene om de hele tiden vil at jeg skal oppdatere eller logge inn... sykt plagsomt!!! Kommer til å bytte over til nokia eller iphone snart! 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det går an å slette dem, du har bare ikke gått nok inn for det. That being said har jeg ingen problemer med at Samsungs apper ber meg gjøre noe som helst a la logge inn eller oppdatere. Jeg oppdaterer når det kommer oppdateringer, og det er ikke akkurat plagsomt ofte. Men det er jo veldig godt mulig WP eller ios passer bedre for deg, hvis du føler deg litt "lost" i en Galaxymobil. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Det fins vel ikke over 250 millioner S3- og S4-telefoner. "Over 250" (ikke tusen, millioner eller milliarder, bare 250) brukere har de sjekket. Hei, Mikachu! Fikset feilen nå. Takk for tilbakemelding - Niklas Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Har samsung mobil. Jeg bruker aldri noen av de innebygde appene. De er egentlig bare plagsomme. Ikke går det ann slette dem heller. Når jeg er på mobilen spør appene om de hele tiden vil at jeg skal oppdatere eller logge inn... sykt plagsomt!!! Kommer til å bytte over til nokia eller iphone snart! Bytt til Nexus eller bytt til en ren (eller renere) ROM. Problem solved. Du kan forøvrig deaktivere de fleste apper under app-info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg