i337pwnd Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Hei Jeg har akkurat fått meg en PC. Den har en AMD FX-4300 prosessor og et GTX 660 2GB Skjermkort. Hvilke spill anbefaler der som denne PCen kan dra? Har akkurat gått fra konsoll til PC, så er ganske ny på PC spilling. Har tenkt på Diablo 3, men får ikke logget inn på min Battle.net konto. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Spørs jo hva slags typer spill du liker. Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Er ikke helt sikker selv, så er ute etter deres anbefaling(er). Jeg vil ha ett spill som jeg sitte å slappe av med, uten å være avhengig av å ha med venner Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Civ 5 hvis du liker strategi. Gå for Complete Edition, siden utvidelesespakkene gjør det mye, mye bedre. Endret 23. april 2014 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Majesty 1 og tildels 2 anbefaler jeg på det varmeste.De er sjamerende og unike spill.Begge skal ha demo tilgjengelig enten på steam eller deres nettside. Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Har prøvd Diablo 3 demoen nå, og synes at det ser bra ut. Noen som vet hvor lang spilletid det er på det spillet? Og er man avhengig av å spille med venner? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Crusader Kings 2. Fascinerende spill. Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Har noen av dere prøvd å bestille spill på oneplay.com ? føler det er en litt ''jalla'' nettside, men det er sykt billig der. Og er det en måte man får kjøpt ting på der uten å skrive inn fult navn og adresse? De har ikke behov for den, de skal jo bare sende meg en mail med en kode på.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Spiller aldri D3: RoS med venner, og digger det som et "chill mose ting med øks og få lewt" spill. Samme med Elder Scrolls Online, Skyrim, Half-Life og Half-Life 2 samt expansions og Hearthstone. 1 Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Blir man fort lei av det da? Takk for bra svar alle sammen btw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Battlefield 4,3 BC2, Banished, Minecraft, Sim City, Dayz SA og Rust. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Er jo individuelt hvor fort man blir lei av ting. For meg går det en stund før jeg går lei, så plukker jeg dem opp igjen en stund, går lei, plukker opp, etc. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Heroes of Might and Magic spilla er rimelig chille spill.Når det gjelder D3:RoS foretrekker jeg personlig å spille med kompiser,men hver sin smak,det går fint ann å spille singleplayer. Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg har vel så og si spilt det meste, men vil anbefale (GRATIS SPILL)hearthstone,LoL,dota2,Path of exile(om du vil spille noe likt d3 uten å betale) Sånne 1player spill pleier jeg bare laste ned og legge inn "cdn", da det tar 1sec å fikse. Står som regel i readme filen hva du skal gjøre. Koster ikke så veldig mye om man laster de ned fra riktig nettside *kremt* Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Om du vil ha en Diablo-klone, så er Path Of Exile veien å gå. Gratis og mye bedre enn Diablo 3. Bortsett fra det kan du jo sjekke linken i signaturen min..... Aarklash: Legacy er muligens også noe for deg. Endret 24. april 2014 av radiohodet Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Bedre og bedre... Annerledes i alle fall. Selv syntes jeg RoS er bedre, men som sagt er de ganske annerledes. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Hva er det du liker av spill er vel det du må spørre deg om? Hvor fort lei du blir av gode spill er veldig individuelt mens jeg gikk lei Skyrim etter 30-40 timer er det folk som har flere hundre timer. Dette gjelder for alle slags spill som er gjennomførte. Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Har lyst på 2 spill, et spill som jeg kan slappe av med og kose meg med, og noe COD-lignende. Har tenkt på Counter Strike, men da lurer jeg på hvilket CS spill? CS:GO eller CS:S? Takk for brae svar! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 CS:GO like greit, hvis du ikke har en preferanse enda som farger opplevelsen. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Du vil ha alle disse som snakker om hvilke CS versjon som er best, men som regel er det bare fordi man er blitt vant til akkurat den versjonen og syntes de nyere spillene virker dårligere ifra hva jeg har forstått av CS spillere. Sp gp for CS go Du kan også sjekke ut stats siden til Steam der får du iallefall et lite innblikk i hva som er populært på steam http://store.steampowered.com/stats/?snr=1_steam_4__110 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå