Gå til innhold

Hjelp med å finne PC-spill

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har akkurat fått meg en PC. Den har en AMD FX-4300 prosessor og et GTX 660 2GB Skjermkort.

Hvilke spill anbefaler der som denne PCen kan dra? Har akkurat gått fra konsoll til PC, så er ganske ny på PC spilling. Har tenkt på Diablo 3, men får ikke logget inn på min Battle.net konto.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noen av dere prøvd å bestille spill på oneplay.com ? føler det er en litt ''jalla'' nettside, men det er sykt billig der. Og er det en måte man får kjøpt ting på der uten å skrive inn fult navn og adresse? De har ikke behov for den, de skal jo bare sende meg en mail med en kode på..

Lenke til kommentar

Jeg har vel så og si spilt det meste, men vil anbefale (GRATIS SPILL)hearthstone,LoL,dota2,Path of exile(om du vil spille noe likt d3 uten å betale)

Sånne 1player spill pleier jeg bare laste ned og legge inn "cdn", da det tar 1sec å fikse. Står som regel i readme filen hva du skal gjøre. Koster ikke så veldig mye om man laster de ned fra riktig nettside *kremt*

Lenke til kommentar

Hva er det du liker av spill er vel det du må spørre deg om? Hvor fort lei du blir av gode spill er veldig individuelt mens jeg gikk lei Skyrim etter 30-40 timer er det folk som har flere hundre timer. Dette gjelder for alle slags spill som er gjennomførte.

Lenke til kommentar

Du vil ha alle disse som snakker om hvilke CS versjon som er best, men som regel er det bare fordi man er blitt vant til akkurat den versjonen og syntes de nyere spillene virker dårligere ifra hva jeg har forstått av CS spillere. Sp gp for CS go

Du kan også sjekke ut stats siden til Steam der får du iallefall et lite innblikk i hva som er populært på steam

http://store.steampowered.com/stats/?snr=1_steam_4__110

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...