VargAamo Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Intel og Lego ber bedriftsledere lære av ungdommen.– Delingskulturen kan ikke stoppes (Ekstra) Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Fin lesning! Bedrifter må definitivt ikke undervurdere hva fellesskapet skal hjelpe til med. 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg får ikke lest artikkelen pga. paywall, men jeg er uenig i overskriften i seg selv. Delingskulturen er død. Det som "deles" i dag er lenker til proprietære innholdsbanker med brukerkontroll. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg får ikke lest artikkelen pga. paywall, men jeg er uenig i overskriften i seg selv. Delingskulturen er død. Det som "deles" i dag er lenker til proprietære innholdsbanker med brukerkontroll. Ikke nødvendig, overskriften i og for seg er mer enn nok til diskusjon. Eneste firmaene oppnår er at brukerne blir irriterte på firmaene som "sutrer" over dette og stenger lommeboka eller skaper dårlig PR. Vi vet jo alle hva EA nesten klarte Hattrick på, før Comcast og Time Warner snøt dem fra det på startstreken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå