Gå til innhold

Mode litt på mitt Chieftec Da-01wd kabinett

Anbefalte innlegg

Det er et par ting jeg skal gjøre med dette kabinettet, men siden dette er min første case mode så er det noe jeg lurer på...

Jeg skal sette inn et vindu som jeg har tenkt og kjøpe fra Netconnection ANS. Det står mellom et av disse tre.

d-skull.jpg

d-lee.jpg

d-fantasydragon.jpg

Er det noen som har brukt disse og har noen erfaringer med dem? (helst noen som har samme kabinett som meg) Ser det like bra ut som på bilde? (den med Bruce Lee leder så langt)

Er det vanskelig å få vinduet til å sitte? Hadde tenkt å bruke to-kompositt lim (aralditt eller hva det nå enn heter)

Og på øvre delen av døren skal jeg skjære ut Manchester United F.C :woot: med figur av " The Red Devil" i Midten. Med plexi glass og røde katoder i bakrunnen som lyser ut når det er mørkt i rommet.

Og til det trenger jeg katoder som lyser RØDT ikke rosa. Noen som har noen forslag?

Kom gjerne med noen gode forslag...

Takker for alle svar :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kansje har bare liker det ( :o ) laget..

Du skal ikke se bort i fra det :wink:

Hva jeg skal skriver har vel egentlig ikke noe med saken å gjøre, det jeg skal ha tak i er noen katoder som lyser røde.

Jeg husker at jeg leste noen poster at noen røde katoder lyser mere rosa en rødt.

Vil liksom ikke se like bra ut hvis det lyser rosa ut igjennom skriften, men det er kanskje bare meg :shrug:.

Når jeg først skulle skjære i døra så synes jeg at jeg skulle utnytte hele døren, vindu nede og MUFC oppe.

PS! Jeg kunne jo ha skrevet abit, intel, Western digital eller Jennifer Lopez eller Celine Dion for sakens skyld (med to siste hadde ikke maskinen overlevd ut uka :lol: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...