Emancipate Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Hva er det mest sexy yrket for deg? Da tenker jeg altså på personer med det kjønnet du blir tiltrukket av. Yrker med uniform er jo en klassiker, men kanskje ikke for alle. Og så finnes det jo mange typer uniformer. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Synes vel en flott dame i renovasjons-kjeledress er bedre å se på enn en mindre pen dame i sykepleieruniform. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Uniformer med korte skjørt. Passer fint siden jeg har funnet meg ei flyvertinne Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Pikene som veiver flagget ved begynnelsen av billøp, hvis det kan kalles jobb da Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Samma det, bare dei har bunad... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Modell? Nei si det:P Har faktisk ikke noe spessielt favorittyrke, og kommer ikke på noe når jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Booth babes er en klassiker. Men jeg klarer ikke helt å legge fra meg det at de ikke har interresse for det de promoterer. Sånn sett er faller kjernekraftforsker litt mer heldig ut. Sunniva Rose: Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Kvinnelig motormekaniker med litt olje i ansiktet og kjeledress? Kan gjerne ta imot litt "smøring" fra ei slik Spesielt en gang jeg var på undervisningsbåt, (fine) jentene nede i motorrommet som visste hva de gjorde og imponerte guttene, med skitne klær og skittent ansikt Anonym ettersom frøken er på forumet også Anonymous poster hash: 7d11d...723 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Undertøysmodell Anonymous poster hash: c2af6...508 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Admin her i forumet, selvfølgelig.. ^^ Men seriøst, det er vel i alle yrker man har flotte damer da. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Egentlig ingen yrker spesielt, noen tar seg bra ut i visse uniformer, andre ikke. Men ja slik som bilmekaniker eller steder de blir litt møkkete uten å bry seg er ofte superdigge Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Men seriøst, det er vel i alle yrker man har flotte damer da.Yrket signaliserer mye om personligheten. Det er ikke de samme som blir norsklærer og mattelærer - for ikke å si gymlærer. "Those who can't do, teach, and those who can't teach, teach gym." 1 Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Grotteutforsker. Og kanskje brannmann. Eller mannlig sykepleier. Endret 23. april 2014 av Trodet Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (...) Eller mannlig sykepleier. Virkelig? Har du mulighet til å utdype litt mer hvorfor? Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (...) Eller mannlig sykepleier. Virkelig? Har du mulighet til å utdype litt mer hvorfor? Ingen spesiell grunn egentlig. Jeg synes bare at tanken på å ha sex med en mannlig, uniformert sykepleier er svært pirrende. Enkelt og greit. Hva var det du synes var så rart med det? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Kanskje han ikke visste at du er jente? Sykepleierfetish er ganske vanlig blant menn (er mitt inntrykk), så dette er vel det samme motsatt vei. Det kan være noe med rollen som bryter intimitetssonen på en trygg måte, spekulerer jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg