Dovrebanen Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har problemer med å få stekt Grandisen akkurat passe. Problemet (sikkert med ovnen) er at bunnen blir fortere stekt enn fyllet. Bunnen blir da så sprø før osten har smelta. Hvordan fikse dette? Flytta pizzaen opp eller ned i ovnen? Høyere eller lavere temperatur? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 jeg bruker å ha pizzaen midt i ovnen på 225grader! funker fint for meg! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Prøv å sette på lågare temperatur og heller steike den litt lenger.. Passa ikkje dette bedre inn på hvitevarer.com? :-? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Flytt høyere opp ja.. Hvis det fremdeles blir for sprø bunn når du steketiden er ferdig(10-12 min for grandis), så kan du sette den helt opp med grill funksjonen på i noen sekunder, så smelter osten Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Du kan sette på varmluft... Eller føne pitsaen din. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Sett pizzaen i midten av ovnen, og skru opp på 225^C. Og så lar du den stå der i 8-11,5 minutter. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 når du skal steke grandis når ovnen er ikke oppvarmet,skal rista være i midten ved 225grader i 12-13min! så får du en god grandis! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Når du først skal spise papp-pizza så kjøper du ikke grandis Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 En grandiosa skal tilberedes på følgende måte: 1) Sett steikeovnen på på 225*C 2) Ta pizzaen ut av frysen 3) Åpn pakken forsiktig, innholdet er skjørt og må ikke skades 4) Sett pizzaen i ovnen. Hvis ønskelig kan plastfolien fjernes, men du må for ikke tilsette nye ingerdienser. Dette fordi det kan få stygge innvirkninger som f.eks at du får lyst å lage noe som innebærer mer enn å sette på komfyren. 5) Sett deg ned å se en god lang film 6) Husk at du har en Grandiosa i ovnen, og løp som en stukket struts på stereoider for å berge pizzaen 7) Hiv innpå... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hmm... Min grandi (i en ny Electrolux ovn): rist, 225 grader, ca. 20 minutter. Den blir sprø, ikke så saftig, men veldig god. Jeg er berømt for grandisteikinga mi, men der går også grensen for mine kokkekunster Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hmm... Min grandi (i en ny Electrolux ovn): rist, 225 grader, ca. 20 minutter. 20 min! :o Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg vet! Jeg skal ha den sånn at skinkebitene så vidt begynner å bli svarte, og skorpa også er litt svart. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 eg pleier å ha pizzaen i midten på 225 grader, men vist du skal ha osten til å smelta fort så setter du den opp.. men du kjøper ikkje grandis, det er big one pepperoni som er tingen! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 eg pleier å ha pizzaen i midten på 225 grader, men vist du skal ha osten til å smelta fort så setter du den opp.. men du kjøper ikkje grandis, det er big one pepperoni som er tingen! Tull! I denne ligaen, så er Grandiosa den absolutt beste. Ellers er Findus' pariserpizza klar favoritt hos meg når det gjelder ferdig skvip. Jeg syns 200 grader er passe til å steke ferdigpizza. Da får jeg akkurat passe resultat etter 15 min. midt i ovnen. Men det er i min ovn... Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 eg pleier å ha pizzaen i midten på 225 grader, men vist du skal ha osten til å smelta fort så setter du den opp.. men du kjøper ikkje grandis, det er big one pepperoni som er tingen! Tull! I denne ligaen, så er Grandiosa den absolutt beste. Ellers er Findus' pariserpizza klar favoritt hos meg når det gjelder ferdig skvip. no må du slutta og lyga! det er big one pepperoni som er sjefen over pizza! eg lover deg! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 nei! man skal ha grandis for "#¤¤%¤! Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Grandiosa er dritt dårlig! ferdig med det Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 grandiosa er for de uten penger og/eller smakssans! Big One Pepperoni er den desidert beste frysepizzaen! Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Steke Grandis: Se på pakka da vel... Prøv deg fram litt og du finner DIN stekemåte(kan da vel ikke være så mange) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå