RBW Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Blir en del av en større oppdatering, ifølge rykter.– Startmenyen i Windows kommer tilbake i høst Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Nope, tror nok ikke det. Men russerne er nok glade for gratis reklame! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Utrolig at det har tatt MS så lang tid på å godta at Modern UI som primærmeny til desktop var en gigantisk fail! 1 Lenke til kommentar
Marhan Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Microsoft har allerede annonsert at en windows 8.1 oppdatering i høs/senere i år skal få start meny og modern ui apps i vinduer på skrivebordet. http://www.theverge.com/2014/4/2/5574830/windows-9-start-menu-new-desktop-experience Lenke til kommentar
selx Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Utrolig at det har tatt MS så lang tid på å godta at Modern UI som primærmeny til desktop var en gigantisk fail! Det var ikke en total fail, men en altfor STOR endring. Jeg personlig liker det. Jeg er mer effektiv i W8 enn jeg var i W7. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 På hvilken måte er du mer effektiv i W8 enn W7? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Utrolig at det har tatt MS så lang tid på å godta at Modern UI som primærmeny til desktop var en gigantisk fail! Det var ikke en total fail, men en altfor STOR endring. Jeg personlig liker det. Jeg er mer effektiv i W8 enn jeg var i W7. Problemet er ikke størrelsen på endringen, problemet er at endringen går i negativ retning. AtW Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jepp, en stor endring i positiv retning er jo som regel positivt, og trenger ikke "emergency rollback" etter lang tids bruk, slik vi nå ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå