DanielP Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Lurte på om noen vet om Suse Linux 9 er lagt ut til FTP install? Såg at det var komt ut, men så ikke om FTP installen var 9en eller 8.2. Takker for alle svar DanielP Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 det skal vist komme ut 24 oktober i følge linuxbutikken. dette var på cd-er men regner med at det blir lagt ut på ftp samme dagen. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det pleier å komme ut på FTP noen uker etter det slippes i butikkene. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 DummeGaas is teh back Du kan vel uansett bare legge inn 8.2 for deretter bruke YOU til å ta en "dist upgrade" når 9.0 er ute ? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Nei, noe gjør at jeg ikke greier å legge inn 8.2 på min maskin. Tror det var pga ehh. Serial ATAen. Så jeg håpte at SuSE 9 kanskje hadde støtte for det. Takker for svar DanielP Lenke til kommentar
gspr Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Nei, noe gjør at jeg ikke greier å legge inn 8.2 på min maskin. Tror det var pga ehh. Serial ATAen. Så jeg håpte at SuSE 9 kanskje hadde støtte for det. Takker for svar DanielP S-ATA er jo en kernel-sak, og hvis SuSe-folket har laget en patch for kernelen, vil den være fritt tilgjengelig uansett. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvor ville jeg funnet patchen? Og hvordan ville jeg patchet Suseen min når jeg ikke greier å installere den ? DanielP P.S. Noen som vet om FTPen til 9 er lagt ut enda? Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tror den var på sunets sin ftp. men jeg kommer ikke inn på her på skolen Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Til nå har bare live-eval cd-en av suse linux 9.0 komt ut på sunet sin server. Venter som en gal på den hele. Lenke til kommentar
dvj Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 du kan jo altids laste ner suse fra donkey nettverket http://www.shareconnector.com/modules.php?...6_CD1_-_CD5_iSO Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 bare slik at det ikke skal være noen tvil: ShareConnector.com does not host any illegal files. ShareConnector.com is only indexing files on the eDonkey2000 PeerToPeer network. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå