Joachim_F Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Taktisk rollespill med demonprinsesse i hovedrollen.I neste King's Bounty må du bekjempe menneskene Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) KB er godsaker, det. Men det begynner bli litt mye nå. Får håpe de kan få på plass noe som gjør at det skiller seg litt mer ut. Jeg regner med klasse = rase (vampire => paladin etc) så eneste nye bortsett fra klasse-spesifikke kompanjonger og en ny historie blir vel noen få enheter... Endret 23. april 2014 av Godsaker 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Liker godt kings bounty, men det tar en evighet å bli ferdig med dem (ikke nødvendigvis negativt). Det kommer til å ta lang tid før jeg er ferdig med alle spillene. (Har kun spilt det orginalet). Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Kan bli bra dette. Men håper dei unngår mange av feila som dei gjorde i WoN. Vart mektig lei i starten der av å å slåss mot samme fiendar heile tida, samt kor vanskelig det var å skaffe nye viking-tropper til hæren. Blei jo bra etter ein del patching men då var eg lei. Men er det russisk versjon som skal komme ut til sommaren, eller alle versjonar? Synest alltid det er slik at den russiske er ute lenge før dei slepp den engelske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå