Oletommy Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Dette er tydeligvis et problem i Norge siden det er så mange som selger dette, uten å vite vil jeg si at Oslo virker å ha mest problem med dette, har lest en del av trådene på dette forumet om narkotika. hvorfor ikke sette mer press på smuglingen? da må jo salgene minke til slutt? kom med deres synsvinkler på dette. Dette innlegget er til et skole prosjekt Endret 30. april 2014 av Oletommy Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Dette er tydeligvis et problem i Norge siden det er så mange som selger dette, uten å vite vil jeg si at Oslo virker å ha mest problem med dette, har lest en del av trådene på dette forumet om narkotika. hvorfor ikke sette mer press på smuglingen? da må jo salgene minke til slutt? kom med deres synsvinkler på dette.Hva er problemet? Var en annen bruker som postet denne. 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det blir nok smuglet mer enn det blir produsert. Men mye av det er nok såpass godt organisert at det er vanskelig å få gjort noe med det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 smart fyr, men hu dama var latterlig dum... Lenke til kommentar
Oletommy Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 Filmen var informerende men det handler ikke om USA dette handler om Norge hvor vi ikke vil ha Narkotika i gatene. det kan godt hende at en håndfull av mennesker i Norge vil ha narkotika legalisert men, i mine øyne vil narkotika altid være en dårlig ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 gjelder det samme over hele verden, og det er allerede masse narkotika i gatene Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Dette er tydeligvis et problem i Norge siden det er så mange som selger dette, uten å vite vil jeg si at Oslo virker å ha mest problem med dette, har lest en del av trådene på dette forumet om narkotika. hvorfor ikke sette mer press på smuglingen? da må jo salgene minke til slutt? kom med deres synsvinkler på dette. Hva med å slutte å presse, og heller akseptere at tiden har forandret seg, og siden vi åpner opp for hele verden, og derfor tjener masse penger på den åpenheten, så må vi vel også akseptere at medaljen har to sider. Mer tvang mer styring og mer kontroll, må nesten ende i kontrollfreak helvete. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Nå er det staten som opprettholder denne form for smugling. Det er forbudet som skaper problemer, om det er noe problem. Hadde man valgt en mer liberal linje med ordnende former. Da hadde det kriminelle marked forsvunnet mer eller mindre. Men tenk på alle autoriteter som hadde mistet sitt levebrød og autoritet. Det er viktig for mange å opprettholde løgnen om at alt av illegale rusmidler er så farlige at man må begå overgrep mot det frie menneske. 5 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vi bør øke den innenlandske produksjonen av narkotika. Dersom flere blir villige til å dyrke cannabis og framstille syntetiske stoffer, vil smuglingen avta. Dette synes for meg å være den mest rasjonelle måten å stoppe smugling på. 2 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vi bør øke den innenlandske produksjonen av narkotika. Dersom flere blir villige til å dyrke cannabis og framstille syntetiske stoffer, vil smuglingen avta. Dette synes for meg å være den mest rasjonelle måten å stoppe smugling på. Men da må man lage mer vanlig hasj. Mye av den skunken som lages og selges dyrt her i landet er ikke bra og få i seg. Man blir god og stein. Men hva bruker de av ulike tilsetninger i vokse perioden? Jeg har ikke grønne fingre, men har hørt at mange av de kjemikaler de bruker for å få rask vekst, ikke er helt ufarlige. Så for dem som skal røyke, må varene være av kvalitet. Dette er jo i seg selv et argument for legalisering. Mye enkelte blander i hasjen også, gummi for eksempel. Ikke bra for lungene. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 hvorfor ikke sette mer press på smuglingen? Fordi det er veldig dyrt. Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vi får staten til å masseprodusere dop og selge det til andre land. Hørt markedet er ganske stort. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 hvorfor ikke sette mer press på smuglingen?Fordi det er veldig dyrt. Og veldig vanskelig å gjennomføre. Der det er et marked finner alltid noen en måte å få noe inn. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vi bør øke den innenlandske produksjonen av narkotika. Dersom flere blir villige til å dyrke cannabis og framstille syntetiske stoffer, vil smuglingen avta. Dette synes for meg å være den mest rasjonelle måten å stoppe smugling på. Helt enig, la oss legge høye avgifter på dette akkurat som med andre landbruksvarer, tross alt dette er jo det som kan redde det norske landbruket. Nei til utenlandsk knark, værn om nasjonale interesser! Norsk knark er av høyere kvalitet!! Lenke til kommentar
Djn Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Vi bør øke den innenlandske produksjonen av narkotika. Dersom flere blir villige til å dyrke cannabis og framstille syntetiske stoffer, vil smuglingen avta. Dette synes for meg å være den mest rasjonelle måten å stoppe smugling på. Helt enig, la oss legge høye avgifter på dette akkurat som med andre landbruksvarer, tross alt dette er jo det som kan redde det norske landbruket. Nei til utenlandsk knark, værn om nasjonale interesser! Norsk knark er av høyere kvalitet!! Merket med opphavsgård, solgt i pene små pakker med profil av bonden som dyrket det; søknad om "Godt Norsk"-stempel til behandling. Joda, jeg kan se det for meg. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Trolig vil dette kunne drives i regi av en eller annen slags "forening" av produsenter for å sikre at prisene ikke drives ned av usolidariske konkurrenter. Mulig TINE vil kunne ta driften, de har tross alt erfaring med hvordan man driver ett privat monopol med myndighetenes velsignelse. Om det er melk i kartong, eller melk i pulver, eller annet pulver blir vel ett fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå