Magnus_m96 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Hei. Jeg har et skole prosjekt og vil gjære ha flere syns vinkler om dette tema. -Hva syns dere om høyreekstremisme? -Trur dere at høyreekstremisme er så stort som media skal ha det til, eller er dem en liten gruppe bare? - Kommer det flere angrep fra høyreekstremisme som Anders Behring Breivik eller var dette bare en gangs tilfeldig? Endret 23. april 2014 av Magnus_m96 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Hei. Jeg har et skole prosjekt og vil gjære ha flere syns vinkler om dette tema. -Hva syns dere om høyreekstremisme? -Trur dere at høyreekstremisme er så stort som media skal ha det til, eller er dem en liten gruppe bare? - Kommer det flere angrep fra høyreekstremisme som Anders Behring Breivik eller var dette bare en gangs tilfeldig? Geir Lippestad sa man ikke måtte glemme at det er flere som Breivik. Jeg venter på neste ting som skal skje, bombe tenker jeg på er rart om ikke vi opplever igjen! 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ekstrenisme er ikke bra, uansett hvilken retning det strekker seg til. Hvorvidt det kommer flere angrep er vanskelig å si, høyreekstreme har ikke en rolig fortid og mest sannsynlig ikke en rolig fremtid. Men tidsaspektet man jobber med her har nok mye å bety. Vi kommer til å se mer terror i fremtiden, akkurat det er det nok ingen som tviler på. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 -Hva syns dere om høyreekstremisme? Det er nesten identisk med venstreekstremisme -Trur dere at høyreekstremisme er så stort som media skal ha det til, eller er dem en liten gruppe bare? Det kommer an på hvordan du definerer "høyreekstremisme". Du kan enten definere det slik at ingen innehar slike holdninger, eller til at alle norske partier er høyreekstreme (eller venstreekstreme) - Kommer det flere angrep fra høyreekstremisme som Anders Behring Breivik eller var dette bare en gangs tilfeldig? Nå kan jeg ikke se at ABB var på noen som helst måte noen "høyre-ekstrem" (igjen avhenger av din definisjon av dette ordet), men heller ideologisk sett en relativt vanlig norsk politiker, bortsett fra hans villighet til å bruke vold selv, istedenfor å la Politiet utøve volden på hans vegne etter å ha fulgt den prosedyre som politikerne generelt er enige om mtp voldbruk mot befolkningen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå