-Léon- Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (Vet ikke om jeg plasserte tråden i rett kategori, en smule usikker på hvor den hørte hjemme) Jeg trodde ikke det var mulig å bestille Oculus Rift, men ser jo at det er nå mulig å bestille devkit 2 ifra siden deres. Bare lurte på om det er noen her som har fått prøvd ut Oculus Rift dev kit 1? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg har prøvd dev kit 1. Det var artig det! Noe lav oppløsning på den utgaven så jeg er veldig spent på å se hvordan det er med høyere oppløsning. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Har prøvd det én gang. Rimelig bra, men ble fort svimmel, samt noe dårlig oppløsning og motion-track. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Bruker dere briller? For jeg gjør det og lurer litt på hvordan det vil bli å bruke OR, evt så må jeg bruke linser. Jeg er nærsynt om det betyr noe. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg har forsøkt første versjon en gang og måtte gi meg etter et knapt minutt eller så pga kvalme og svimmelhet. Dette skal visstnok være et mindre problem på #2, og vil nok typisk også bli et mindre problem etterhvert som man bruker den. Personlig vil jeg avvente litt til, selv om det hadde vært veldig moro å leke seg med et DevKit. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Bruker dere briller? For jeg gjør det og lurer litt på hvordan det vil bli å bruke OR, evt så må jeg bruke linser. Jeg er nærsynt om det betyr noe. Mest sannsynlig går det fint. https://support.oculusvr.com/hc/en-us/articles/201721033-Can-I-wear-glasses-while-using-the-Oculus-Rift-developer-kit- Endret 23. april 2014 av XmasB Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg trodde ikke det var mulig å bestille Oculus Rift, men ser jo at det er nå mulig å bestille devkit 2 ifra siden deres. Bare sånn før du bestiller... New orders are expected to begin shipping in August 2014. Devkit1 har vært tilgjengelig for utviklere en god stund allerede. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg har en devkit1. Var mest for nysgjerrighetens skyld at jeg kjøpte, ble brukt en god del første dag og en dag etter det, men ellers støver den stort sett ned. Ville ventet hvis jeg var deg. Ikke noe å bruke penger på foreløpig. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Bruker dere briller? For jeg gjør det og lurer litt på hvordan det vil bli å bruke OR, evt så må jeg bruke linser. Jeg er nærsynt om det betyr noe. Mest sannsynlig går det fint. https://support.oculusvr.com/hc/en-us/articles/201721033-Can-I-wear-glasses-while-using-the-Oculus-Rift-developer-kit- Takk, vil tippe at brillene jeg bruker vil passe fint da. Jeg trodde ikke det var mulig å bestille Oculus Rift, men ser jo at det er nå mulig å bestille devkit 2 ifra siden deres. Bare sånn før du bestiller... New orders are expected to begin shipping in August 2014. Devkit1 har vært tilgjengelig for utviklere en god stund allerede. Ja, fikk med meg at det sto det. Men er ikke noe problem. Så har jeg noe artig å se fram til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå