Niklasp Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Smart nettlesertillegg lar deg redigere, fjerne og oversette direkte.Nå kan du merke tekst rett på et bilde Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Stilig. Måtte teste litt. Fungerte for 3 av 4 ord cirka. Sliter litt med å se hva jeg skal bruke det til bare... Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Stilig. Måtte teste litt. Fungerte for 3 av 4 ord cirka. Sliter litt med å se hva jeg skal bruke det til bare... Produksjon av "memes" kan nå mange dobles takket være dette nettleser-tillegget. Dette fører til økt latter blant folket, og alle vet at en god latter for lenger livet. Derfor er dette Helse Norge har investert milliarder i. Ikke bare for Norges befolkning, men for klodens befolkning. 4 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Stilig. Måtte teste litt. Fungerte for 3 av 4 ord cirka. Sliter litt med å se hva jeg skal bruke det til bare... Produksjon av "memes" kan nå mange dobles takket være dette nettleser-tillegget. Dette fører til økt latter blant folket, og alle vet at en god latter for lenger livet. Derfor er dette Helse Norge har investert milliarder i. Ikke bare for Norges befolkning, men for klodens befolkning. Ord deling gir og latter som kan for lenge livet... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Orddeling gir stort sett mer gråt enn latter... Men dette tillegget var genialt! 2 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Stilig. Måtte teste litt. Fungerte for 3 av 4 ord cirka. Sliter litt med SNIP Ord deling gir og latter som kan for lenge livet... Det personen gjorde var vel strengt tatt en særskrivingsfeil. Orddelingsfeil er når man deler ordet på feil sted ved linjeskift eller lignende, f. eks olj-eplatform vs. olje-platform. Ved deling av et sammensatt ord heter det lite intuitivt nok særskrivingsfeil. Endret 23. april 2014 av Snorre 1 Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Stilig. Måtte teste litt. Fungerte for 3 av 4 ord cirka. Sliter litt med å se hva jeg skal bruke det til bare... Produksjon av "memes" kan nå mange dobles takket være dette nettleser-tillegget. Dette fører til økt latter blant folket, og alle vet at en god latter for lenger livet. Derfor er det dette Helse Norge har investert milliarder i. Ikke bare for Norges befolkning, men for klodens menneskeheten. Ord deling gir og latter som kan for lenge livet... Ja dæven. åog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg