moshpit Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 I juni fikk jeg lapp i posten"Etter ferien kan du få online adsl!!" Endelig tenkte jeg. Så ringte jeg inn for å sjekke når datoen var satt. 31. okt sa dem. Doh... "etter ferien" bare piss, men men tenkte jeg. får det før jul. i går sjekka jeg igjen og nå står det planlagt utbyggingsdato 30. januar 2004. Hva f...... er det som er problemet egentlig mon tro?? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 hvis du bor ute på landet så bygger dem ikke ut ADSL hvis det er få som bestiller eller viser interesse... Men Telenor antokk sikkert at det var flere som kom til å bestille. Har sjøl vært utsatt for detta her i strøket da Nextgentel har blitt utsatt i et og et halvt år... Men det tar bare litt tid (eller lang tid) Lenke til kommentar
netrom21 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det var nøyaktig det samme som skjedde med meg. Skulle hatt bredbånd etter sommerferien, men får det nå (foreløpig) to uker før jul! De har utsatt og utsatt og nå gjorde de det altså enda en gang. Bare firstmile hadde jo over 80 interreserte på "min" sentral, så grunnen kan ikke være at telenor mener det er for liten interesse for ADSL. Hvis de utsetter en gang til så ønsker jeg meg parabol-internett til Jul Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 motsatt her. fikk beskjed at vi kunne på ADSL om 2måneder fikk det etter 2/3 uker, merkelig det var nå Telehor gg telenor, rask service men elendig linje. Hvem trenger service? :-? Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Joda.... Linjer en en ting Service en annen Men det viktigste er att dritten faktisk funker når du får den opp! Driver å fikler med ei telenorlinje hos en kamerat.. Den detter ut i ny og ne... Det er en sånnen tråløs sak.... Uansett... Jeg har fått meg Nextgentel SDSL 4mb og fast IP! SJEF! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Sjekk om Bluecom er tilgjengelig. www.bluecom.no Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har fått meg Nextgentel SDSL 4mb og fast IP! SJEF! Tilbyr ngt 4Mb sdsl?? :o Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har fått meg Nextgentel SDSL 4mb og fast IP! SJEF! Tilbyr ngt 4Mb sdsl?? :o Det samme lurte jeg på! Trodde SHDSL 2.3 var max jeg :-? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Fikk ringt til utbyggingssjefen på Romerike. Sentralen var for liten og den skal bygges ut. Derfor er det utsatt til Desember Lenke til kommentar
JPT Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har fått meg Nextgentel SDSL 4mb og fast IP! SJEF! Tilbyr ngt 4Mb sdsl?? :o Det samme lurte jeg på! Trodde SHDSL 2.3 var max jeg :-? Man kan bundle flere linjer og få høyere hastighet. Om NGT gjør det vet jeg ikke, men det er ihvertfall mulig. ZyXEL DSLAM'er lar deg bundle 24 SHDSL porter, men detter er ikke akkurat en løsning man putter i stua hjemme Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 har fått en bedriftsløsning da... Så om det er tilgjengelig for almenheten vet ikke jeg! Men siden "bedriften" min har 4 mbit sdsl og ikke bruker den hele døgnet faller det jo litt "goder" på de "ansatte" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå