RBW Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Prisen blir skrudd opp før sommeren.Bekreftet: Netflix blir dyrere i Norge Lenke til kommentar
Populært innlegg MariusJS Skrevet 23. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 23. april 2014 Kan gjerne betale 89,- eller 99,- men da vil jeg ha bevis på at pengene ikke går til å betale Comcast&Co 10 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Da får de vel råd til flere filmer og serier, så helt ok for meg.. Trodde aldri at 79kr kom til å vare for evig. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Veldig bra tiltak. Pusha meg akkurat langt nok til å si opp i stedet for å beholde det og nesten aldri bruke det. 1 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Om dei skal skru opp prisen for å produsere produkter eg ikkje benytter meg av, så ønsker eg ikkje å abbonere på den tjenesten. 2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Fram til det blir noen konkurser i enkelte mellommenn så blir ikke Netflix aktuellt her i gården, den norske ligger for langt etter og sutringen om VPN / DNS hacks for å få USAsk gjør ikke saken det spor bedre. Men men, disse pengene går nok i Comcast sine lommer, samt Telenor etter deres "trafikksutring" som egentlig betyr at deres eget tilbud på TV / serie siden er for dårlig. 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Det er vel ikke akkurat uvanlig at ting som er populært blir dyrere eller?! Bare å se på ekstra abbonomentet til hw.no det (Det er ikke akkurat dyrt på noen måte, men hjelper meg med å få frem poenget her!) Sorry hw.no! Endret 23. april 2014 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) For oss som har opprettet en amerikansk konto, og har det seende slik ut? Jeg betaler da kun $7.99, under 50-lappen. http://www.nittenbokstaverlang.com/skjermskudd/cr89ps.pngKan for øvrig også velge å starte gratis prøveperiode på leveranse av DVD'er, til en adresse jeg ikke befinner meg på, heh. Endret 23. april 2014 av Zhylo 1 Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Var gratis noen mnd. Det er mange nok som vil ha et sugerør i lommeboka. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Gjør meg ingenting, bruker Netflix nok til at det er verdt det. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Da betaler jeg heller 49,- i måneden for en god VPN og hopper på TPB-toget, eller så fortsetter jeg med 79,- på Viaplay som har LANGT bedre innhold og kvalitet ^^ Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Jess.. der mistet de meg som kunde.Med et så dårlig utvalg og serier/filmer og som plutselig er borte pga lisensavtaler så handler jeg heller bluray og leker pirat. Endret 23. april 2014 av PetriZide 1 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Bruker Netflix hver eneste dag, så jeg betaler i grunn det som må til. Benytter også DNS tjeneste for å bytte på landene som Netflix har en katalog. Forventer dog at de står sterkere i lisensavgjørelser med mer penger i kassen. Vi sitter uansett igjen med en eldgammel modell som kaster Netflix og andre streamingtjenester bakerst i køen på nytt innhold. Det må endre seg! Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Prisstigningen er ikke dramatisk (såfremt den ikke går over 100 kr), og det er forståelig at 79 kr ikke var noe som kom til å bli for evig. Men likevel kommer jeg ikke til å fornye. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Problemet er at Netflikkerne er ikke der hvor de burde være ennå, så noen stor vekst i "lovlige" former vil de ikke få på en god stund, vi må ha ett norsk konkursras av mellommenn før det kan bli noen endring. Og når MAFIAA gutta ikke har noen mellommenn lengere, så må de konkurrere direkte med piratene på vare kvalitet og valgmuligheter (Filmkvalitet og undertekster feks) 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Da betaler jeg heller 49,- i måneden for en god VPN og hopper på TPB-toget, eller så fortsetter jeg med 79,- på Viaplay som har LANGT bedre innhold og kvalitet ^^ Ser man bort i fra leiefilmene så deler jeg egentlig ikke din mening om at innholdet er bedre, eller at kvaliteten er bedre. For det første har ikke Viaplay komplette serier, slik at om jeg ikke får med meg starten på en serie, så er det faktum at serien ligger der ubetydelig. Jeg gidder ikke starte på episode 13 i sesong tre for å si det sånn. Den tekniske løsningen på selve nettstedet er også langt dårligere, selv om den har blitt bedre. En annen fordel er muligheten til å legge til en barnekonto på netflix, slik at de kun ser barnefilmer. Og ja, jeg betaler for begge. Snakker man holdbarhetsdato på innhold er det ingen som slår PopcornTime, selv om den tekniske løsningen er litt shabby enda. Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Trodde det var først pga 4k, skulle ikke Netflix begynne med 4k? Lenke til kommentar
P__i__Nx Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 glad jeg sa opp netflix for noen dager siden. Har nesten ikke brukt det i senere tid og syns egentlig at tilbudet deres er ganske dårlig. med tanke på hvor sent dem oppdaterer serier og div.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 glad jeg sa opp netflix for noen dager siden. Har nesten ikke brukt det i senere tid og syns egentlig at tilbudet deres er ganske dårlig. med tanke på hvor sent dem oppdaterer serier og div.. Må si meg enig der. Kommer ikke tilbake til Netflix før de fjerner region sperren de har. Den Norske varianten er ikke mye å skryte av. Vet at det er ganske enkelt å ordne en Amerikansk versjon, men det bør ikke være nødvendig synes jeg. Lenke til kommentar
black Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ingen som fikk med seg den lille detaljen om at de ikke drar en canal digital, men at den nye prisen KUN gjelder nye kunder? - Hvis vi velger å rulle ut noen form for oppdeling, eller gjør andre slike endringer, vil alle som er medlemmer i dag beholde sine nåværende goder til samme pris i minst to år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå