Ida Oftebro Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Slik skal Apple stoppe Android-veksten.Knallhard kamp om toppspillene Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det ville vel vært bedre om Apple laget telefoner som henger litt mer i tiden mtp. på pris, vekt, størrelse og batteritid en å satse på apper alene. 2 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Nå spiller jeg ikke så mye, men synes hele forretningsmodellen stinker. Eksklusive avtaler til bestemte leverandører er en uting samme hva varen er. 2 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det ville vel vært bedre om Apple laget telefoner som henger litt mer i tiden mtp. på pris, vekt, størrelse og batteritid en å satse på apper alene. Prisen er kurrant; Folk betaler det den koster. Vekten er utrolig lav (noen gang holdt en 5 eller 5s?) Størrelsen er hendig, men skjønner at noen vil ha større skjerm. Dette kommer trolig i år. Batteritid har aldri vært noe problem foruten enkelte overskrifter etter oppdateringer etc (?) On topic så håper jeg Apple eller App-utviklerne kvitter seg med in-app-purchases. Makan til kvalmt opplegg. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Joda jeg har holdt og fifflet med alle Iphonene siden det er Apple produkter vi bruker i vår bedrift. Det var egentlig mer et lite hjertesukk fra meg som ønsker noe mer en apper fra et selskap som en gang i tiden var det ypperste innen denne type tekonologi. Og in-app-purchases er noe som sortemannen må ha funnet opp. På en dårlig dag. Jeg skjønner jo at de tjener ufattelige mengder med penger på det men jeg begynner ærlig talt å bli lei hele dritten med å skulle betale for fremdrift i et "gratis" spill. 2 Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det ville vel vært bedre om Apple laget telefoner som henger litt mer i tiden mtp. på pris, vekt, størrelse og batteritid en å satse på apper alene. Prisen er kurrant; Folk betaler det den koster. - cut - Nesten 6000,- for en åpen iPhone 5S (den minste versjonen med 16GB). Absolutt ikke kurant. Latterlig pris i forhold til hardware, men igjen så er det vel ikke mer å forvente iom. at Android er open source, og det er det stikk motsatte av hva iOS er, så de vet å ta seg betalt godt over 2000,- for iOS på EN telefon. Men helt korrekt, de som kjøper iPhone betale det den koster. Men det gjør igjen de som kjøper Android-baserte telefoner da. Og de som kjøper matvarer. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Nå spiller jeg ikke så mye, men synes hele forretningsmodellen stinker. Eksklusive avtaler til bestemte leverandører er en uting samme hva varen er. Enig, dette er en møkkamodell, håper den biter alle parter som er involvert i ræva. AtW 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det ville vel vært bedre om Apple laget telefoner som henger litt mer i tiden mtp. på pris, vekt, størrelse og batteritid en å satse på apper alene. Prisen er kurrant; Folk betaler det den koster. - cut - Nesten 6000,- for en åpen iPhone 5S (den minste versjonen med 16GB). Absolutt ikke kurant. Latterlig pris i forhold til hardware, Kurant fordi den selger, ikke fordi du synes den er dyr. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ekslusive plattform avtaler funker ikke på meg i allefall. Mange ekslusive titler, men er de ikke tilgjengelig på en plattform jeg har og ønsker å benytte meg av så blir det ikke noe handel samme hvor ekslusiv eller hvor bra produktet skulle være. Faktisk får det samme status som om det ikke eksisterte i min bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg