FrihetensRegn Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg tenker å kjøpe et eksternt minnekort til min Samsung Galaxy S4, da helst med så stor kapasitet som mulig. Kjøper det helst for å ha plass til alle Spotify listene offline og all video og bilder. Er dette det beste jeg kan skaffe? SanDisk SDSDQUA-128G-G46A 128 GB Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jepp, det er den minnekortet med mest kapasitet som er kompatibel med din S4. Aner ikke på hvor kjapt det er. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Jepp, det er den minnekortet med mest kapasitet som er kompatibel med din S4. Aner ikke på hvor kjapt det er. Står "Fast speed up to 30MB/s for increased performance" på linken jeg postet. Er det forresten mulig å bestemme hvor Spotify skal lagre sangene for offline mode? Må jeg installere hele appen på nytt på SD kortet? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg har Android 4.4.2 og jeg aner ikke hvor det er lagret.. men jeg bryr meg heller ikke, har 32 GB internt og eksternt Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Hehe min kom med 16 GB og halvparten var allerede oppbrukt av Android/Samsung. Men det blir uansett for lite når jeg har spillelister med hundrevis av sanger og alle skal lastes ned @ 320 kbps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå