AfterGlow Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Kaspersky-sjefen tror det bare er et spørsmål om tid.– Snart vil TV-ene også bli angrepet av hackere Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ja nå ble jeg så skremt at jeg kjøpte alle produktene hans Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg vil ha en TV uten smart-tv-funksjon... da slipper jeg virus. Men det er ikke lett å få tak i... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Skal jeg fortelle deg en vits? - dagens smart tv Lenke til kommentar
Kittystyle Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Å herregud, nå må man vell snart begynne å kjøpe/skaffe Anti-Virus programmer til TV-ene også, men ettersom jeg bruker TV svært lite og ikke har prøvd eller hatt Smart-TV selv. Er smart-TV som en.. omtrent iPad på TV, og oppgir man noen type informasjon på Smart-TV? Lenke til kommentar
G Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Disse media-boksene med android, er vel da like sårbare som et smart-TV, er det ikke vel? Lenke til kommentar
The Woodster Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Hvorfor pusher de denne driten på oss (the internet of things) når de vet med 100% sikkerhet at dette kommer til å skape toinnevis med små hull i sikkerheten der det aldri var noe risk før!? Om 10 år må vi jo faen meg tenke oss om det er verdt det å kjøpe en mikrobølgeovn pga softwaren i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå