Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må høffelig be om at folk oppretter egne tråder for tilbakemeldinger på bygg som ikke er representert i tråden. Eventuelt sender meg en PM om personlig hjelp er ønsket. Om du oppretter en egen tråd, får du som regel flere svar i løpet av dagen. Om alle skulle postet oppsettene sine her, ville det bli fryktelig rotete etter hvert. ^^

Lenke til kommentar

Merkelig PSU valg, mtp på pris i forhold til feks EVGA G2 850W

 

Joda, ser den. Prismessig får man meir for pengane med EVGA G2 850W enn Corsair AX760 760W, men ut fra thechPowerUp sine tester som gav henholdsvis 9,3 og 9,5 er AX760 eit betre valg. Blir litt som med valget av SSD og HDD, her la eg inn litt ekstra penger for betre kvalitet og holdbarhet.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg skal kjøpe ny pc til gaming. Jeg spiller cs go og dota, og tenkte å starte stream på twitch. Budsjett er på 10k. Jeg har skjerm, tastatur og mus. Anbefalinger?
Jeg har sett på "Black Refinery" som er linket her. Er den bra nok til å streame i HD på twitch?

Takker på forhånd for hjelp:)

Lenke til kommentar

 

Vil si at 750watt nok i massevis for mannen i gata som skal overklokke på luft

Jeg vil si at 850W som regel koster bittelitt mer, og er verdt det, mtp å muligens få en PSU som lager 0 lyd

 

Må da evt være Evga G2, AX1500I Ftw, slår seg aldri på, ikke under folding med 780Ti og 980 + 5820K^^

 

Betalte 2K for 780Ti, var billig det, fikk tilogmed Psu^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...