Kyrre S. Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 (endret) Kjøpte mitt Vega RX 56 for 3990 i fjor sommer/høst og nå koster det 7500 ... hvis du får tak i det da Men man er rimelig nedsnødd hvis man kjøpe det til den prisen .. Kjøpte noe G.skill minne i 2016 som jeg fikk nesten like mye for på brukt'n takket være prisene som stiger. De brikkene har økt med rundt 65% .. gjelder vel det meste av minne. Ørf... Endret 26. januar 2018 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Hvilket merke som produserer GTX 1060 har i grunn ikke mye å si. Har dette selv. https://www.elkjop.no/product/data/pc-gaming/ASU1060DO3G/asus-dual-geforce-gtx-1060-oc-grafikkort-3-gb?scid=Pricecomparison2989 Takk. Gikk heller for en ferdigprodusert PC da det ser ut som at prisen på grafikkort har gjort at det er billigere. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Hvilket merke som produserer GTX 1060 har i grunn ikke mye å si. Har dette selv. https://www.elkjop.no/product/data/pc-gaming/ASU1060DO3G/asus-dual-geforce-gtx-1060-oc-grafikkort-3-gb?scid=Pricecomparison2989 Takk. Gikk heller for en ferdigprodusert PC da det ser ut som at prisen på grafikkort har gjort at det er billigere. Det kortet var på tilbud til 1799 for noen uker siden Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hvilket merke som produserer GTX 1060 har i grunn ikke mye å si. Har dette selv. https://www.elkjop.no/product/data/pc-gaming/ASU1060DO3G/asus-dual-geforce-gtx-1060-oc-grafikkort-3-gb?scid=Pricecomparison2989 Takk. Gikk heller for en ferdigprodusert PC da det ser ut som at prisen på grafikkort har gjort at det er billigere. Det kortet var på tilbud til 1799 for noen uker siden Kjøpte 6 GB utgaven i oktober for 2100 kr. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Her er en artikkel om billige Windows lisenser: https://www.tek.no/artikler/feature-mange-kjoper-billige-spill-og-programvare-pa-nett-men-er-det-egentlig-greit/425869 Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Når kommer neste oppdatering? Trenger hjelp til å kjøpe en gamingpc til maks 15000 kr. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Sikkert ikke før det kommer noe ny og spennende HW. Neste er vel AMD Ryzen 2 forventet i april og Nvidia Volta "tidlig 2018". 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Om q2 går som tidlig 2018 for volta Håper jeg. Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) Har nettopp satt sammen Capital Offense. Den bråker under idle. Er ikke viftene. Klarer ikke lokalisere lyden. Er en ren lyd, litt "kompressor-aktig" som slår seg av og på hvert 20 min ca. Endret 8. februar 2018 av fakkakk Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Skal jeg tippe noe er det evga G3 du ikke er fornøyd med. Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Skal jeg tippe noe er det evga G3 du ikke er fornøyd med. Ja, du trur det? Vet du grunnen, og har det noe negativ effekt bortsett fra litt bråk? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) Du må jo gjerne filme det så man ikke antar noe. Du er sikker på at det ikke er vifte støy? PSU har jo også vifte .. har du prøvd med og uten "no fan mode" på PSU? Den lille bryteren bakpå, eco står det vel på evga sine.. Hvis ikke det er viftestøy og det er PSU er det vel coilwhine. Er en del som klager på dette på G3 serien. Er det mindre enn 14 dager siden du kjøpt den, og har alt av emballasje osv ville jeg vurdert å returnere den og kjøpt en Corsair hx v2 (hvis du har litt mer å rutte med og det faktisk er psu som støyer). Endret 8. februar 2018 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Skjønte ikke hvordan du fikk coil whine til å kunne være en sannsynlig synder. Men ser nå at "fakkakk" har endret "støvsuger-aktig" til "kompressor-aktig". Men fremdeles.. Jeg har hørt om liknende, hva skal man si, periodiske boost fra CPU vifte. Når kjøleren ikke er montert godt nok på CPU. En gang faktisk Kompletts PC byggere om jeg ikke husker feil. Som hadde glemt å fjerne en gjennomsiktig plastikk beskyttelse mellom kjøler og CPU. Da ble det periodisk turbo vifte gitt.. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Ja tenkte også føest på vifte som trinner opp pga varmeutvikling .. men siden han sier at det ikke er viftestøy så skøyt jeg fra hofta. Må jo uansett til bunns i det før man foretar seg noe Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) Tror det er HDD'en. Løfte litt på den den siden av kabinettet, så forsvant lyden... wtf. Det forklarer vel den "oppstarts-lignende-lyden" etterfulgt av duuuuuuring. Endret 8. februar 2018 av fakkakk Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Digg hvis det bare er det. Burde være mulig å få vekk den lyden Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Digg hvis det bare er det. Burde være mulig å få vekk den lyden Ja, takk for hjelpen læll Er vel bare å flytte og dytte litt tenker jeg. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) Jepp. Kan prøve å fore også, feks noen gummi skiver mellom HDD og branketten du skrur den fast i Endret 8. februar 2018 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Jepp. Kan prøve å fore også, feks noen gummi skiver mellom HDD og branketten du skrur den fast i Ja, jeg har prøvd å flytte på den, men lyden forsvinner ikke... ligger i en sånn integrert bracket. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) Er det phanteks eclipse p400s du har? Og harddisk ligger i en sånn tool-less plast brankett i bunnen der? Phanteks har jo disse også. Funker det hvis ikke du har radiator i front. http://phanteks.com/PH-HDDKT2.html Vet ikke om det hjelper da .. men da er iallfall alt i metall, kanskje enklere å få det stivt. Gummiforing mellom hdd og brankett, og man kan selv fore mellom kabinett og brankett. Endret 9. februar 2018 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå