MariusJS Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Enig der. Tror nok disse er nærmere oppgitte watt enn mye annet ræl på markedet også Er en god del av PSUer i dag, som faktisk leverer mer en det som står på pakka ^^ Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Så lenge det er en PSU av kvalitet, så får du det som står på pakken Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Både ja og nei. PSUer som stresstestes går ofte over spesifikasjon, men det er ikke anbefalt å kjøre så tungt til enhver tid. Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 HeiJeg ser litt på black refinery, men de har ikke skjermkortet inne noen plass nå. Kan MSI Geforce gtx 970 brukes? Hva er forskjellen på disse kortene egentlig? Hvordan vil støynivået bli på denne pc'en ? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 På 780 og 780ti var den kjøleren til msi en av de stilleste, ingen grunn til å tro annet på 970 som trekker mindre watt. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Går absolutt god for MSI. De har den mest stillegående løsningen, og maskinen vil oppleves som veldig stillegående da den ikke har noen komponenter som er særlig støyende, og i tillegg et støyabsorberende kabinett. 1 Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Takk for svar! Da ble det MSI sitt PSU er visst utsolgt =( Noen som har tips til en annen? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Ordet sille er som ordet unik hvor det enten er unikt eller ikke og ikke mer eller mindre unikt. Datamaskiner som har vifter eller motorer er ikke stille. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg har stikket fingrene i noctuavifte pga jeg trudde den var av, spørs helt på hardware og lasten og omgivelsene. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg har stikket fingrene i noctuavifte pga jeg trudde den var av, spørs helt på hardware og lasten og omgivelsene. Mest de to siste, ville jeg sagt Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Ordet sille er som ordet unik hvor det enten er unikt eller ikke og ikke mer eller mindre unikt. Datamaskiner som har vifter eller motorer er ikke stille. Det er vel et definisjonsspørsmål. Om målet er null støy, ville jeg brukt ordet lydløs i stedet for stillegående. 1 Lenke til kommentar
medkorki Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hva er så supert med dette super flower power pcu? Fra gtx970 foretrekker jeg MSI eller ASUS enn EVGA.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hva er så supert med dette super flower power pcu? Fra gtx970 foretrekker jeg MSI eller ASUS enn EVGA.. At de har bra kvalitet... Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Hva er så supert med dette super flower power pcu? Fra gtx970 foretrekker jeg MSI eller ASUS enn EVGA.. Egentlig kun at de utfordrer Seasonic på kvalitet, til en del lavere pris. Når den er utsolgt, blir Seasonic neste naturlige valg, med denne modellen. 1 Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Black Refinery inspirasjon. Har blitt en del år siden jeg bytta kjøler selv og vurderer for første gang på 15 år bruke pcbygger i stedet for å bygge selv. (Vant til å kjøre med Stock kjølere) Så langt ser det ut som kun komplett fortsatt tilbyr dette. (Tips gjerne om flere). I den forbindelse har jeg et par spørsmål. 1. Er det verdt å skifte fra stokk kjøler til en av de lukkede vannkjølingssystemene Komplett tilbyr? Cooler Master Seidon, Corsair H55 eller H66.2. Er det noen som helst grunn til å gå for 16GB i stedet for 8? 3. Noen anbefaling til ram fra Kompletts liste? Siste spørsmål: Burde jeg i stedet bygge selv å beholde Stock kjøler i stedet? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Mitt første bud vil selvsagt være å bygge selv, da du sparer mest på dette og får full kontroll over komponentene! Om du velger å bruke Komplett sin tjeneste, så synes jeg H55 er en grei kjøler fordi den har nokså lavt støynivå og kjøler bra. H66 har jeg dessverre ikke hørt om. :/ Det finnes for noen grunn til å gå fra 8GB til 16GB. De som driver ganske intenst med videoredigering, for eksempel. Ellers er det få spill som tar i bruk mer enn 8GB, så for de fleste blir det i realiteten et fett. Ville gått for disse minnebrikkene: https://www.komplett.no/crucial-ddr3-ballistix-sport-1600mhz-8gb/744179 Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Mitt første bud vil selvsagt være å bygge selv, da du sparer mest på dette og får full kontroll over komponentene! Om du velger å bruke Komplett sin tjeneste, så synes jeg H55 er en grei kjøler fordi den har nokså lavt støynivå og kjøler bra. H66 har jeg dessverre ikke hørt om. :/ Det finnes for noen grunn til å gå fra 8GB til 16GB. De som driver ganske intenst med videoredigering, for eksempel. Ellers er det få spill som tar i bruk mer enn 8GB, så for de fleste blir det i realiteten et fett. Ville gått for disse minnebrikkene: https://www.komplett.no/crucial-ddr3-ballistix-sport-1600mhz-8gb/744179 Ser prisforskjellen er ganske mye så her må jeg vel pusse støv av kunnskapene. Hva slags pasta er ok nå og hva het det stoffet man bruker for å rense toppen etter at man har tatt av stock kjøleren? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Skal du kjøpe nytt hovedkort og prosessor? Isåfall kommer ikke kjølepastaen ferdig pålimt, og du slipper å skrape av noe som helst fordi du aldri monterer stock-kjøleren. Det er ikke så stor forskjell mellom merker av kjølepasta, og den som følger med Cooler Master Hyper 212 EVO er utmerket i bruk. Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Skal du kjøpe nytt hovedkort og prosessor? Isåfall kommer ikke kjølepastaen ferdig pålimt, og du slipper å skrape av noe som helst fordi du aldri monterer stock-kjøleren. Det er ikke så stor forskjell mellom merker av kjølepasta, og den som følger med Cooler Master Hyper 212 EVO er utmerket i bruk. Ahh takker igjen. Er jo praktisk hvis det følger med og tenkte ikke på at de kommer delt . Får se om de får inn de anbefalte strømforsyningene i løpet av neste uke og så få bestilt. Takker igjen. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 PSU er visst utsolgt =( Noen som har tips til en annen? Noen som har tips? Vurderer å kjøpe med denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå