Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du burde absolutt bytte begge.

Vet, da baller det på seg med ram og hovedkort også, men det er kanskje like greit. Har spilt BF1 ganske mye, men på lave innstillinger, relativt greit (ikke silkeglatt, men ganske spillbart). Er det slik at med en i5 og 1070 kan spille BF1 på full grafikk?

Ja. Nå kommer snart nye generasjon med i3 og i5 prosessorer, så ville ihvertfall ventet til det. 1060 holder til full grafikk det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er forklaringen på prisdifferansen (=forskjellen i pris) på skjermkort innen samme kategori (=gruppeinndeling basert på egenskaper eller spesifikasjoner) på skjermkort? Har sett litt på HD1070 på Komplett (nettbutikk, nettbutikk = forhandler med eller uten fast utsalgssted, men med nettbasert bestilling som tilbyr frakt), og der varierer prisene med 20-25% avhengig av produsent, og spesifikasjoner ser ut til å være identiske. 

Lenke til kommentar

Poenget mitt var nok at man må spesifisere oppløsning

Det havnet litt lenger opp i tråden, men 1080p/60Hz. Nå har ikke jeg noe erfaring med 144Hz, men det er kanskje lurt å ta høyde for at jeg kjøper en 144Hz skjerm i fremtiden også?

Om du vet at du kanskje skal ha ny skjerm i fremtiden burde du vurdere RX Vega 56 til 3990,- De fungerer bra sammen med Freesync skjermer..

Lenke til kommentar

Det havnet litt lenger opp i tråden, men 1080p/60Hz. Nå har ikke jeg noe erfaring med 144Hz, men det er kanskje lurt å ta høyde for at jeg kjøper en 144Hz skjerm i fremtiden også?

Det kommer litt an på budsjettet ditt. 1060 er jo et veldig bra kort for pengene og vil strekke til 144hz i mange spill, men såklart 1070 er en god del bedre i nye spill. 

Du kan jo stikke innom en butikk og be om å få teste en 144hz skjerm.

Lenke til kommentar

Om du vet at du kanskje skal ha ny skjerm i fremtiden burde du vurdere RX Vega 56 til 3990,- De fungerer bra sammen med Freesync skjermer..

Hvordan yter RX Vega sammenlignet med et 1060 eller 1070?

Lenke til kommentar

Du burde absolutt bytte begge.

Vet, da baller det på seg med ram og hovedkort også, men det er kanskje like greit. Har spilt BF1 ganske mye, men på lave innstillinger, relativt greit (ikke silkeglatt, men ganske spillbart). Er det slik at med en i5 og 1070 kan spille BF1 på full grafikk?

1060 holder faktisk, så lenge vi ikke snakker 4K-oppløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...