Martinhenr Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Poenget med tråden var å forhøre meg om det var noe bedre, ytelsesmessig i samme pricerange jeg heller burde gått for. Hadde jeg hatt behov eller lyst på økonomisk veiledning hadde ikke dette forumet vært mitt førstevalg. Lenke til kommentar
Martinhenr Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Men takk for alle som har bidratt med synspunkter. Dere skriver mye fornuftig. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Om du fikk 10% dårligere grafikkytelse ved å betale 6500 kroner mindre da? Er bare et tilbud. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ja, eller så kunne du spart en del på RAM, og kjøpt 2x R9 290, og fått 75% BEDRE ytelse til samme pris, og fått utnyttet litt mer av den ENORME PSUen 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Såvidt jeg vet er det ikke spesifisert at han spiller på tre 4k monitorer? Hvorfor skal en kjøre to R9 290 i CF for 1080p spilling med optimaliserte innstillinger? Ser jeg ingen vinning av. Da kan en heller kjøpe nytt skjermkort om et par generasjoner når R9 290 begynner å slite med de nye spillende. Slipper en samtidig å kjøpe hovedkort med sterk CF støtte, overdimensjonert PSU osv. og da ruller fort tusenlappene tilbake på konto uten at noe som helst er tapt. Endret 23. april 2014 av Agentspoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå