Hoppsann Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Sett litt på NZXT H440 og likte godt hvordan de hadde laget PSU coveret i kabinettet. Selv har jeg et fractal Arc R2. Hvilke materialer burde jeg bruke for å lage et psu cover? Sett litt på akrylplast, men finner ingen steder som selger de med farger Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Du kan fint foliere akryl vindu selv. Men coveret er for å skule kabelrot osv... Så hvorfor ha det gjennomsiktig skjønner jeg ikke, med mindre du skal vise SSD gjennom akrylen. Også kan du legge folie rundt. Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Du kan fint foliere akryl vindu selv. Men coveret er for å skule kabelrot osv... Så hvorfor ha det gjennomsiktig skjønner jeg ikke, med mindre du skal vise SSD gjennom akrylen. Også kan du legge folie rundt. Tenkte å lage festehull til SSD oppå Coveret. Foliere har jeg jammen ikke tenkt på! Da får jeg se om jeg får tak i noe materialer til helga. Takk for hjelp Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Biltema har alt du trenger, jeg anbefaler at du bruker hvertfall 4mm eller tykkere plexiglass. Kutt litt over streken også pusser du ned resten, da slipper du å få smeltet plexi som skjøt osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå