AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg smilte til en jeg liker godt idag, da han så på meg. Så ser han lenge i bakken mens han gikk bortover og smilte lenge. Hva betyr det, er han interessert i meg? Anonymous poster hash: 870f0...e2b Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hvorfor hilser du ikke bare på han? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Hvorfor hilser du ikke bare på han? Jeg smilte bare til han, får å se hva som skjedde. Det var rett etter jobb, så han var i litt raskt tempo bortover fra jobben. Anonymous poster hash: 870f0...e2b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Hvorfor tittet han i bakken for så å titte opp og på meg og så gå lenger bort og smile for seg selv. Og hvordan kan man se han at han er interessert egentlig? Anonymous poster hash: 870f0...e2b Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Han tenkte "Hvem faen er hu gærne dama som går å gliser rundt til folk hun ikke kjenner?" Så så han ned i bakken og kom på en morsom historie som bestekompisen fortalte om en gæren dame en gang og smilte for seg selv. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hvor gammel er du? Vi kan vel ikke lese tankene hans noe mer enn du kan. Kanskje smilet hans ikke hadde noe med deg å gjøre i det hele tatt. Kanskje han hadde en god dag, kanskje han så noe artig på TV i går eller kanskje han hadde planer og var glad for å være ferdig på jobb. Jeg smiler ofte før, under og etter møter med bekjente hvis en av disse forutsetningene (blant andre) gjelder meg, uten at jeg er interessert i noen av den grunnen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Tenker han først ble flauu og så smigret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå