sinnaelgen Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Takk og lov for at den siden du linker til er på engelsk!!! hvorfor det ? Er det for jeg skal be dere om å oversette artiklene , eller tror dere at jeg gir opp så lett ? jeg ønsker jo bare at alt skal foregå så seriøst som mulig Endret 23. april 2014 av den andre elgen Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hva tror dere vil hende den dagen det blir fremlagt bevis for ufoer og aliens? Og at "noen" har holdt det sjult i årevis. Noen hevder aliens går blant oss i dyreham. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 For alt vi vet så kan det bare være det millitære som står bak alt som har blitt gjort av UFO oppservasjoner, eller så trenger det ikke ha noen sammenheng i det hele tatt. Men det gir ingen mening i at de skal komme hit for så å la seg synligjøre,uten å ta kontakt med oss. Så sant ikke disse UFO'ene da ganske enkelt er rimelig avanserte "Droner" av ukjent opphav. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Anbefaler å se denne http://www.youtube.com/watch?v=BoU5Oz_1UdA&list=PL4FB8FCA47574217E&feature=share&index=14 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 selv om man tar de hensyn som er mulig i forhold til misforståelser av objektene som er observert så er det en del ting som er så langt unna det mulige at naturlige eller hemmelig objekter kan ikke forklare alle observasjonene Et fysisk objekt som virker ukjent kan være en hemmelig forsøk Et lys på himmelen kan mistolkes Når man begynner å reagere psykotisk etter å ha berør noe merkelig så lure man på hva er det som skjer Observere man lys som i det ene øyeblikket står stille og så akselerer til flere tusen km/t uten å etterlate seg en ens lyd så lurer man på hvordan er det mulig , forskingen er jo ikke kommet så langt enda Man må heller ikke glemme at de såkalte sannhetsvitnene som står frem kan være rent skuespill for å få oppmerksomhet, men det vil jo være merkelig at de holder seg så lenge Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Det er da ikke merkelig at de holder seg så lenge med vrøvlet sitt. Bare å se på trådene dine hvor lenge du klarer å holde det gående. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Det er da ikke merkelig at de holder seg så lenge med vrøvlet sitt. Bare å se på trådene dine hvor lenge du klarer å holde det gående. Det er 2 forskjellige ting Nå må ikke du dra i gang en krangel med meg og ødelegge tråden vitnene står frem og forteller en historie utallige ganger hvis de er ekte så har man lyst til fortelle den , er det oppspinn så vill ihvertfall jeg bare gjøre det svær få ganger. en gang holder lenge I tråden mine ( som du kaller det ) dreier det seg om uenigheter som man forsøker å få løst Kan vi sette strek nå ? Endret 2. mai 2014 av den andre elgen Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 1: Folk kan hallusinere. Det er ikke så ekstremt uvanlig. 2: Enkelte folk er oppmerksomhetssyke, og finner på mye rart kun for å få oppmerksomhet. 3: Det er ekstremt vanskelig å si noe om størrelse, retning, fart osv på objekter man observerer på himmelen. Spesielt hvis det er mørkt ute. 4: Vi vet veldig godt hvor lite presise og riktige vitnebeskrivelser kan være. osv osv.... Sorry, men uten ordentlige kilder blir jo dette bare vrøvl. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Det betyr ikke at alle observasjonene er like unøyaktige Det er klart at hvis man ikke her noen referanse punkter så er det umulig å si hastigheten på det man har observert Men det jeg tenkt på var noen tilfeller i et av ufo programmene der vitnet var skolert ( en av dem var politi man enn annen var flyger ) . og disse objektene danset på himmel over noen åser og skog. Da har man en brukbar referanse Når man forsøkte å ta bilde av det så fikk man bare en masse fargespill Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Og folk tjener masse penger på å selge historier, bøker, seminarer, kurs, osv. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Og folk tjener masse penger på å selge historier, bøker, seminarer, kurs, osv.klart det. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 jeg forstår at historien blir en artikkel i blader, aviser eller bøker. men pokker hva er det de gjør på kursene / seminarene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå