Øystein.F. Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det neste Project Zero-spelet blir Wii U-eksklusivt.Fotografisk grøssarserie vender tilbake Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Begynner å bli nok spill som frister til Wii U at jeg må nesten vurdere å plukke opp en igjen... Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Gleder meg, elsker det første spillet, har desverre ikke hatt sjansen til å prøve de to andre. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Begynner å bli nok spill som frister til Wii U at jeg må nesten vurdere å plukke opp en igjen... Jeg ville ventet og sett om det kom til Europa først. Det forrige ble aldri gitt ut utenfor Japan. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Begynner å bli nok spill som frister til Wii U at jeg må nesten vurdere å plukke opp en igjen...Jeg ville ventet og sett om det kom til Europa først. Det forrige ble aldri gitt ut utenfor Japan. Å faen...håpe det finner veien hit også da. Krysse fingrer Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Dette er kanskje det første spillet der jeg umiddelbart tenker at U-padda har noe for seg. Begynner å se mer og mer ut som Wii U, og ikke PS4, blir min neste spillkonsoll. Må bare få den litt mer ned i pris først. Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Dette kan bli heftich! Storflott. Lenke til kommentar
Hellreject Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Project Zero 1 - 3 er blandt de beste skrekkspillene jeg har tvunget meg gjennom noensinne, så om dette kommer til Europa blir det nok Wii U her i heimen også. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ganske sikkert kjøp, men usikkerheten om lokalisering er frustrerende. Kom vel et eller annet PZ/FF-spill til Wii her, men jeg har ikke oversikten over om det var en rehash eller hva det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå