noNameRequired Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Hei :/ Jeg har nettopp kjøpt meg en ny AC ruter fra D-link. Det som er problemet er at nettverks adapteren som jeg har, klarer ikke å finne nettverket. Jeg kan finne nettverket fra andre pc-er, men ikke med pc-en som jeg bruker (det er en stasjonær pc). Når jeg prøvde å koble nettverks adapteren til en annen pc, så fant den nettverket. Så det ser ut som det er noe problemer med pc-en som gjør at nettverks adapteren ikke vil finne nettverket. Den har tidligere funket før med den gamle ruteren som var N?, men etter at jeg skiftet ruter så har den fått problemer. Alle drivere er oppdatert. Jeg er takknemlig for alle svar, så det er bare å prøve å hjelpe til Nettverks adapter: D-link Dwa-140 B2. Endret 22. april 2014 av Data97 Lenke til kommentar
Oddefi Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hvilken kanal er ruteren satt opp med ? Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Tror jeg hadde samme problemet i starten, jeg husker jeg satt å fikla med Internett settingsene så funket det etterhvert, men husker dessverre ikke helt hva jeg gjorde Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Kan det være at du kun har aktivert 5GHz-nettverket på ruteren? Mange nettverkskort klarer nemlig ikke å se 5GHz, kun 2.4. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 TMB dette kan stemme, men tror man fortsatt skal se 2.4 GHz, Selv så får jeg opp kun 2.4 mens andre pc'er får opp begge Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Man kan ikke se 2.4GHz om det er deaktivert. De kan aktiveres avhengig av hverandre. De enhetene som støtter 5Ghz vil se begge om begge er aktivert selvsagt. Lenke til kommentar
Oddefi Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 kan også være problemer med de høye frekvensene på 2.4GHz Lenke til kommentar
noNameRequired Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 5 ghz og 2,4 ghz er på "enabled" så de er på. Tror det er noe med pc-en siden nettverks adapteren funka på den bærbare pc-en. Jeg får opp andre nettverk, menn dessverre så dukker ikke 2,4 ghz eller 5 ghz båndet opp. Lenke til kommentar
noNameRequired Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Ruter: http://www.dlink.com/us/en/home-solutions/connect/routers/dir-810l-wireless-ac750-dual-band-cloud-router Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå