lion22 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Jeg prøvde å sjekke opp ei jente i dag, hun snakka til meg en dag, og liksom hun spurte så mye om meg, hvilken skole jeg gikk på, hvor jeg bodde, og alt det der. Men når jeg prøvde å sjekke henne opp i dag, sa jeg til hun " du var sikkert bare høflig, siden hun var sånn instruktør der, eller flørta du ". Hun bare jeg har kjæreste og der Froza jeg nesten og begynte å snakke meg ut fra det om hun liksom kunne hjelpe meg med noe hun sa hun kunne hjulpet meg forrige gang, øvelser. og hun hørtes ut som meg at stemmen liksom var slik den er når du liker noen, hun tok liksom på håret så mye, og jeg tenkte på de der jevla 20 tengene, at det må bety at hun tiltrekkes meg. men faen ass. er det mulig gir nesten opp å sjekke opp jenter. Selv om det er andre jenta jeg sjekker opp, den første sjekka jeg bakgrunnen først. Fant ut at hun hadde type, nå den andre fikk jeg aldri sjekket. Det føles liksom kleint nå, det ble sånn wired stemning, men samtidig så tenker jeg burde jo sagt: jeg syns du er veldig fin, si ifra om ditt status ble endret. Men faen jeg ikke det, burde jeg si det neste gang? hva faen det skal ikke være kleint å sjekke opp jenter selv om de er opptatt, det viser jo bare at gutter liker hun. Vet ikke hva hun tenker nå , Men hva skal man si når jenta sier jeg har type?l Endret 22. april 2014 av lion22 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 hvis du slutter å bare gjøre det på liksom så kanskje det går Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 hvis du slutter å bare gjøre det på liksom så kanskje det går hvis du slutter å bare gjøre det på liksom så kanskje det går hvis du slutter å bare gjøre det på liksom så kanskje det går Tror jeg har sett litt for mye på Little Britain. Ble litt for mange liksom liksom 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) litt? klarte seriøst ikke å lese halve innlegget ditt, håper ikke du snakker sånn også. dropp ord som bare og liksom utrolig plagsomt og er ikke en del av det norskespråk bortsett fra når de skal brukes. hvis hu har type, så har hu type, ferdig snakka Endret 22. april 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det værste med ordet 'liksom' er at faktisk du bruker det på en måte som ikke er gir noen mening. Liksom betyr 'på samme måte som' kan til nøds brukes som noe som tilesynelatende ligner på Jeg prøvde å sjekke opp ei jente i dag, hun snakka til meg en dag, og på samme måte som hun spurte så mye om meg, Viss du skifter ut ordet ser du hvor lite mening det gir. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå