Gå til innhold

Olympus c-730 - kvalitet på bilde?

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt ut noen bilder på akam sitt galleri, har brukt etter alt jeg kan huske automatiske instillinger på alle bildene. Lurte på om noen kan si om kvaliteten på disse bildene er slik som de burde, har ofte følt at en stor del av bildene blir veldig uskarpe i forhold til hva jeg av og til klarer.

Link: http://home.no.net/eyeboard/bilder/

Edit; holder på å laste opp, tok sin tid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De så da ikke så gale ut. Litt "flurr" på et innebilde skyldtes vel litt lang lukkertid, det blir det jo fort inne. Ellers kan du se flere testbilder på min side www.manskow.net/kameratest . Det er riktignok med C-700 og C-750, men det er jo rimelig lik optikk. Der har jeg lagt ut litt forskjellig, alt fra supermakro til landskap og kvelds/nattbilder.

Lenke til kommentar
De så da ikke så gale ut. Litt "flurr" på et innebilde skyldtes vel litt lang lukkertid, det blir det jo fort inne. Ellers kan du se flere testbilder på min side www.manskow.net/kameratest. Det er riktignok med C-700 og C-750, men det er jo rimelig lik optikk. Der har jeg lagt ut litt forskjellig, alt fra supermakro til landskap og kvelds/nattbilder.

Hehe...din adresse virker heller ikke, du burde fjerne punktumet etter adressen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...